Julegave ønsker til baby

Ja, men de er mindre i størrelsen. Eller så krymper de mer i trommel. :p

Vettu, snupp! Der har vi svaret:p Alt babytøyet henger jeg opp på tørkestativ, for det krymper i tørketrommelen:hilarious: henger opp klærne til straks 3 åringen også:hilarious:

Vettu, snupp! Der har vi svaret:p Alt babytøyet henger jeg opp på tørkestativ, for det krymper i tørketrommelen:hilarious: henger opp klærne til straks 3 åringen også:hilarious:

Kan være det, ja. Men Lindex sine klær kan da altså ikke ha like mye krymp :P
Jeg hiver ALT i trommel, med mindre det ytres at det absolutt ikke burde. Bæresjal, badedrakt og treningstights (og tøybleier) er vel det som henges. Og ull. Resten tromles. :P

Kan være det, ja. Men Lindex sine klær kan da altså ikke ha like mye krymp :p
Jeg hiver ALT i trommel, med mindre det ytres at det absolutt ikke burde. Bæresjal, badedrakt og treningstights (og tøybleier) er vel det som henges. Og ull. Resten tromles. :p

Det kan så være:p jeg hiver alt i tørketrommelen, unntatt ull, sportstøy og baby/småbarnstøy:) alt unntatt ull vaskes på 60°:p

Det kan så være:p jeg hiver alt i tørketrommelen, unntatt ull, sportstøy og baby/småbarnstøy:) alt unntatt ull vaskes på 60°:p

Ah, jeg har det meste på 40°, utenom håndklær og truser og arbeidstøy. Det går på 60. (Og hvis noe har bæsj på seg. Tøybleier går også på 60°). Men hiver alt i tørketrommelen likevel, haha...

Back
Topp