julegaveønsker til ungene

Kilonia

Forelsket i forumet
Vil gjerne ha litt innputt, hva er det som fenger unger? sånn i 3-5 års alder spesielt. Jeg vet jo hva ungene liker av det de har, men kan jo være at det finnes noe der ute som fenger men som vi ikke har prøvd ut.

på lista vår befinner det seg:

-bøker
-puslespill

Sofie ønsker seg egentlig alt.

- Vanlige klær, strømpebukser, pysjer, og noen penklær.
- Leker, gjerne med kjente barnetv-figurer eller Disney
- Tegnesaker
- Reflekser
- Filmer
- Lydbøker
- CD-spiller
- Akebrett og andre uteleker

Så i år er det lite som blir feil. :p

toneany skrev:

Sofie ønsker seg egentlig alt.

- Vanlige klær, strømpebukser, pysjer, og noen penklær.
- Leker, gjerne med kjente barnetv-figurer eller Disney
- Tegnesaker
- Reflekser
- Filmer
- Lydbøker
- CD-spiller
- Akebrett og andre uteleker

Så i år er det lite som blir feil. :p

ja, lydbøker er kjempepopulære her.

Duplofigurer og div, utenom klosser. Lynet McQueen leketøy. Uteleker. Akebrett. Lekemat. Dukkehus. Bøker. CDer og spiller.

han er 5, og det er bare å gå i blinde i en lekebutikk, ta hva som helst i handlekurven og pakke det inn - og han blir fornøyd.. han ønsker seg ALT man kan kjøpe på lekebutikken..

her ønsker de seg følgende
-maling
-brudertraktor
-bruderbiler
-togbane
-bilbane
-ds-spill
-traktor pc spill
-lego
-bøker

Som nr 1 ønsker jenta mi seg "Bambi" leke.. den heter ikke det. men heter Toffee (tror jeg)

Det er et rådyr som rører på ørene og blunker med øynene. Du kan gi den gobit og da gomler den;) Så søt atte;)

Også ønsker hun seg den barbien som snurrer og får lang kjole.

Ønskelisten jeg har gitt til andre er :

Pyntekjoler (som askepott, snehvit, tornerose osv osv)
Puslespill
Bøker
Prinsesseting

Hune r 4.5 år

Dollface skrev:
han er 5, og det er bare å gå i blinde i en lekebutikk, ta hva som helst i handlekurven og pakke det inn - og han blir fornøyd.. han ønsker seg ALT man kan kjøpe på lekebutikken..

joda det er vell egentlig slik her også... men tenker mer om det er noe som vil "vare" lenger og ikke bar er sånn nyhetens blikk...

Jentungen blir 4 i februar, og vi ønsker henne
Puzzlespill
Bøker
Klær
Playmobil
Møbler til Lundby dukkehus
Leire
Dvd filmer
Spill til V-smile

Vida-pida skrev:

Dollface skrev:

joda det er vell egentlig slik her også... men tenker mer om det er noe som vil "vare" lenger og ikke bar er sånn nyhetens blikk...

han har ingen sånne ønsker i år.. og vi har ikke noen på hans vegne heller.. han har alt..

klær og leker rett og slett... når de er så små som gutten min, så trenger de jo ny garderobe og nye leker hele tiden...

Back
Topp