Julefred eller julestress?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Stress!!! :eek: Imorgen kommer 400 kg møbler fra Ikea, jeg er alene (mannen er bare hjemme i helgene) og transportfolka skal bære det inn - aner ikke hvor de skal legge dette - midt på stuehulvet kanskje? Og på lørdag skal vi male stua!!! Good timing he he - Hjelpes o_O - aner ikke hvordan dette skal gå - men det må jo bare gå på et vis - vi har kun denne helga å gjøre dette på :O Håper at stua er ferdig malt lørdagen - spørs hvor mange strøk den trenger - så kan ting skrues opp på søndag - kanskje jeg får advent ut i neste uke en gang ...

Bekkenet mitt krangler - trur ikke jeg får malt så mye selv om det er den mest miljøvennlige malingen til stua. Men har et bord og en seng som skal males med oljemaling (vet oljemaling, er fy fy - så det MÅ gubben ta)

Åh det er så mange ting som er ugjort - og bare 1 mnd til jul.
Gleder meg til mere shopping i hvertfall:):):)

Satser alltid på julefred, men det kommer alltid noen dager med julestress når det nærmer seg og jeg nok en gang ikke har gjort alt jeg hadde planlagt å gjøre. Likevel pleier julefreden å senke seg til slutt, så "moralen" er vel egentlig å senke kravene litt. Det BLIR jul selv om ikke hele huset er skrubbet fra gulv til tak, eller om jeg ikke har bakt syv slag:-)

Eksamensstress. Julestria begynber midt i desember - og da skal aaalt nytes <3 Elsker jul!

Rolig nå. Av og til litt stress rett før jul når noen pluttselig har kjøpt gave til oss som vi ikke har tenkt på. Som kollegaer på jobb eller venner.

Julestress nå frem til 12/12, da skal vi gifte oss. Frem til da holder vi på med sluttgjøring av oppussing i heimen, handler julegaver, rydder i boder mm. 12/12 kommer julefreden:-)

Julefred... Selv om vi ikke har startet på gaver enda ;) elsker julen :D

Stresser ikke enda, men har verken bakt, handlet ferdig julegaver eller vasket. Skal feire lillegutt i midten av desember og er midt i eksamenstida nå. Tenker julefreden senker seg 23.desember :)

Satser på julefred. Gavene ble jeg ferdig med i november. Må bare pakke til vi reiser bort til jul og sende gavene som skal sendes

Litt stress innimellom å være gravid med ei lite kråke som løper rundt å finner på nissestreker dagen lang. Men ellers rolig juleforberedelser da vi skal være alene og begge familier på begge sider er bortreist hele julen. Blir litt rart, men godt å slippe å stresse i selvskap hit og dit

Back
Topp