Juleforberedelser

bebe

Forumet er livet
Er dere ferdig med alt til jul ?...

Her henger jeg laangt etter, aldri vært så treg som i år...
Føler hele meg henger igjen i sirup i år..[:D]

Ferdig??? Å nei du[;)][:-]
Her henger jeg og LAAAANGT etter i år...

Skjønner ikke hvordan jeg skal bli ferdig...
Hele familien har vært syke på en el annen måte så det er minimalt som har blitt gjort i det siste...[&o][&o]

Og så kommer sambo's far,stemor og søster fra danmark allerede på lørdag!! Huff blir stressa bare jeg tenker på det[:-]

har bare sokken  til samboer og elise igjen...så skal vi handle inn mat i morgen..skal jo nesten ikke vre hjemme blir middagsbesøk nesten  hver dag[;)]deilig så slipper vi å tenke på middag[;)][;)][;)]

Ja ting er vel så å si i boks nå[;)]
Er husvask igjenn men det går jo fort når jeg først svinger filla[:D]

Har ikke gjort en dritt...!![&:][&o][8|][8D] Kommer ikke til å bli gjort noe her heller av pynting.. Reiser til svigers imorgen eller lørdag uansett[;)]

Sambo er og handler inn den siste julematen og kjøper juletre nå....
Det er vel det siste som mangler, bortsett fra å pakke inn noen julegaver...

Tror jeg er nesten ferdig, men føler jeg ikke har helt kontroll over hva som er gjort og skulle vært gjort.....[8|][8|] Skal ha huset fullt i folk og, men stresser ikke[:)] 

Har nesten ikke gjort noe, kommer ikke helt i julestemning. Er første julen (eller egentlig andre) jeg og typen feirer sammen som familie, me vi sliter med å få stemning. Har det mest tragiske juletreet ever. [>:]

Vi skal vere vekke heile jula, så eg slepp billig unna. HAr akkurat så vidt fått kjøpt alle gavene, og syns egentlig at det var nok. [;)] Vi reiser til svigers i morgon, så vidare til min familie i romjula. Eg og Oda kjem ikkje tilbake før 6. januar. [:)]

Har vanlig helgevask, en gave, kransekakestenger, delfiakake, handle inn til jul og pynte juletre igjen ..........[;)]

ORIGINAL: bebe

Er dere ferdig med alt til jul ?...

Her henger jeg laangt etter, aldri vært så treg som i år...
Føler hele meg henger igjen i sirup i år..[:D]

Gjorde så og si alt ferdig før bæibisen kom jeg[:D][:D][:D]

Back
Topp