Juleforberedelser

Jeg planlegger å få unna alle julegavene på nett på Black Friday. Så jeg holder på å lage en liste over hvem som skal få hva. Tenker også å få sett gjennom julepynten ila et par uker. Husker fra ifjor at det var utrolig mye juggel der som jeg aldri kommer til å bruke, så det tenkte jeg å levere på gjennbruksstasjonen :) Ellers kommer jeg til å kjøpe litt julekaker. Pes å bake glutenfritt.
Jeg også! Tatt meg fri og planlagt litt på nett☺️ elsker tilbud!!!

Har termin 30. november, så jeg pynta til advent nå i helga, bare i tilfelle noe skjer neste helg ;) Ble litt tidlig jul i stua, men har gått for en grå/sølv/hvit julestil i år, så føles likevel ikke så forferdelig "julete" her ennå :) Ble veldig koselig med litt mere lys i stua, da jeg bor i nord og mørketiden starter om få dager!

Tenker å bake litt småkaker i løpet av uken også, hvis jeg har ork til det :)

Pakkekalenderen til datteren min er jeg helt ferdig med, er godt i gang med julegavene og alt føles veldig bra :) Gleder meg til jul!

Vi lager de fleste julegavene selv i år. Våre nærmeste vet at vi har det trangt økonomisk, så de regner ikke med dyre gaver. Vi har kjøpt støpeformer og sement, så vi støper telysestaker, sånne brikker for å ha kaffekoppen på, bokstaver (navnet til barna) osv.

Ellers har vi bakt sarah Bernhard, kokosmakroner og pikekyss.. men vi har smakt så mye at jeg tror vi må bake mer før jul, haha

Julegavene er på plass. Og i morgen skal storesøster og jeg bake kakemenn, Berliner kranser og sandnøtter :-D Og da gjenstår bare å pynte og det blir på søndag da det er 1. søndag i advent ;-) Juletreet tar gubben og storesøster seg av på lille julaften om vi ikke er på føden da :'(

3 julegaver ferdig! 1 nesten ferdig og resten skal jeg få ferdig i morgen :D

Back
Topp