Siden jeg har termin i romjula og regner med at det kommer til å bli ganske tungt opp imot jul, så tenkte jeg å være tidlig ute med juleforberedelsene. Noen andre som har begynt, eller begynt å planlegge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke jeg i form, så handler samboeren inn julegaver med handle liste vis ikke blir det jule shopping i desember. Vi skal feire jul borte også blir vi å pynte som normalt men har god hjelp i samboeren om jeg ikke skulle kunne gjøre noe, men vi er enig om at denne jula blir som det blir og vi gjør det lettest mulig
Vi har valgt å gjøre det enkelt jeg kjøper gavekort til alle på mine side på samme sted vaske har vi gjort, så vanlig vask tar vi sammen. Så skal vi bort i jula, men pynter sammen her med barna men alle er inneforstått med at jula her blir som den blir har termin 27 desemberSamboeren min er også helt uunnværlig! Men jeg føler allerede at det blir mye på han, så jeg vil gjøre selv det jeg klarer. Tviler på at jeg kommer til å ta julevasken med all bøy og tøy som det innebærer.. Jeg elsker jula, så vil gjerne ha det koselig!! Kommer nok til å være mest hos foreldrene i jula uansett, hvis vi ikke er på sykehuset da......