Juleforberedelser :)

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Vinduer vaska, gardiner skylt opp, adventsstaker testa (og virker!), adventskalender funnet fram, adventsgaver pakket inn... Glemte selvfølgelig min elskede Georg Jensen adventsstake på loftet, så den får gubben hente i morra! I morra kveld er alt oppe, og adventstida kan bare komme ♡ På søndag er det julegateåpning, og det er alltid koselig! Så var det bare resten igjen før jul ;) Tror ikke jeg gidder å ta helt av med pynten i år, ettersom vi drar til Danmark den 21., men litt må til!

Dagens selvskryt - nå inntar jeg sofaen!

Flink :-) her skulle jeg strøket gardiner men finner dem jo ikke. Eller fant noe, men det var feil gardiner som egentlig skulle kastes. Håper bare ikke de andre har blitt kastet. Eller de blir det uansett når vi flytter da. Tror jeg skal ta en tur på europris etterpå. Kanskje jeg finner en nødløsning der. Må uansett ha en stake til.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Så deilig, her skal jeg begynne nå! Har vært å handlet i Sverige, så må få unna litt forskjellig før jeg begynner med rengjøring. :-) Ting tar bare veldig lang tid med bekkenløsning ;-) Gooood jul snart ;-)

Så flink du er, deilig å ha alt klart!
Tenkte å hente kalenderen på loftet i kveld og finne frem adventstaken (har Georg Jensen jeg også).

Pakke inn gaver til pakkekalenderen må jeg også gjøre i dag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler tiden ryker fra meg. Har bare rukket å pakket inn advents kalenderen. Pyntingen og aaaaalt annet blir gjort på søndag. Hehe

Føler tiden ryker fra meg. Har bare rukket å pakket inn advents kalenderen. Pyntingen og aaaaalt annet blir gjort på søndag. Hehe
Hvis det er noe trøst så er jeg ikke en gang ferdig med å lage selve adventskalenderen. Strikker små votter med tall på. Ellers så skriker huset etter en grundig vask etter at vi har hatt maler til å ordne loft og fremtidig barnerom. Satser på å få opp litt pynt i helga :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Fant du gardinene dine Frk.Smestad? Eller ble det nye? :) Nei, det er ikke bare bare med bekkenløsning, men i dag har jeg en god dag og jeg har faktisk ikke vondt nå etter en dag med div husarbeid! *kryssitaket*. Men man kan gå å pusle i sitt eget tempo da, må ikke stresse ;)

Nei... Har ikke funnet dem. sambo har også vært med ned i kjelleren for å lete. :( Så mulig de har blitt kastet altså. Dessverre. Men heldigvis, hvis de har blitt kastet, så har vi fortsatt juleduken som mamma har brodert til meg. Puh...

Så i morgen skal jeg en tur på Princess for å se hva jeg finner der. Tror ikke jeg kjøper røde gardiner da, fordi jeg må vel mest sannsynlig kjøpe nye neste jul likevel da vi har nytt hus. Så tenker grått jeg nå da. :) Men guuud så irriterende altså!!

fikk kjøpt meg lysfat på Europris i dag da, også to slike stjerner som står i vinduet. Så nå mangler jeg bare de hersens gardinene...

Hvis det er noe trøst så er jeg ikke en gang ferdig med å lage selve adventskalenderen. Strikker små votter med tall på. Ellers så skriker huset etter en grundig vask etter at vi har hatt maler til å ordne loft og fremtidig barnerom. Satser på å få opp litt pynt i helga :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Nesten godt å vite at det ikke bare er meg. Heh. Hadde ikke vært feil med en god vask her heller. Man rekker det man rekker.;)

Flaks - tenk så kjedelig om den duken hadde blitt kasta :O

Hm, jeg kunne tenkt meg noen nye gardiner jeg også. Satt å tenkte på det i går; de gardinene jeg har er faktisk syv år gamle! De første julegardinene jeg kjøpte da jeg flytta for meg selv :) Får ta meg en runde til uka, se om jeg finner noe fint!

Ingen jul her enda, kun kaos i stua med bygging/flytting av kjøkken... Men de går igang igjen i morgen, og det skal bli deilig! Alt er ett skritt nærmere ferdig! Da er det bare å gå igang med å ta ned det gamle kjøkkenet... Og kanskje pynte litt til jul. :) Men! Juletreet har vi fått! Eller, det står iallfall ute, klart til å tas inn når det skal pyntes. :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Få se noen bilder da :-)
Soverommet til Oliver, kjøkkenet og stua.. Har ikke tatt helt av enda, men litt rødt og noe lys har da kommet opp ;)

Vedlegg

• 1385917456968.jpg
    1385917456968.jpg
    48,9 KB · Visninger: 20
  • 1385917469210.jpg
    1385917469210.jpg
    53,4 KB · Visninger: 19
  • 1385917477927.jpg
    1385917477927.jpg
    62 KB · Visninger: 19
Back
Topp