Julefilmer

Fride

Forumet er livet
*MIA*
Novemberlykke 2015
Hvilke filmer må du se i julen? :) :D Noen du får skikkelig julestemning av? :) :happy::rendeer:santa

Holiday:) og askepott da!

Hjemme alene 1 og 2:-)

The Holiday, Love actually, Tre nøtter til Askepott :)

Jeg har mange! :P

Love actually
Hjemme alene
Harry Potter

Gjerne også nightmare before christmas, grinchen og mange flere :D

På julaften: julekavalkaden, tre nøtter til askepott, Johannas jul (!!), reisen til julestjernen.. Får se om jeg rekker å lage julemiddagen :P

Og grevinnen og hovmesteren må jeg også få med meg :)

Hjemme alene, askepott, reisen til julestjernen, gjerne snekker Andersen:P pluss en hel haug andre som jeg tilfeldigvis kommer over i romjula:D

Jeg har mange! :P

Love actually
Hjemme alene
Harry Potter

Gjerne også nightmare before christmas, grinchen og mange flere :D

På julaften: julekavalkaden, tre nøtter til askepott, Johannas jul (!!), reisen til julestjernen.. Får se om jeg rekker å lage julemiddagen :P

Og grevinnen og hovmesteren må jeg også få med meg :)
Ja der var det flere ja:D johannas jul har jeg sett i mange år:P haha

Godt det ikke bare er meg:P har i mange år stått opp til barnetv starter på julaften, selvom jeg ikke har hatt barn:P hehe
Jeg har gjort det siden jeg var liten :P hehe så koselig :) men nå må jeg passe litt på maten i tillegg da :P

Ja tror jeg og har gjort det siden jeg var liten:P alarm på julaften:P første året i fjor jeg måtte passe på maten også:o hehe
Her og :D første gang i fjor og i år blir vi og hjemme :) med besøk da :) litt spennende med den maten :o men det går nok bra :D hva skal du lage? Her blir det ribbe, medisterkaker og julepølse :) og riskrem!

Back
Topp