Juleferie

privias

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Har det noe for seg å ta med helsekort og lignende når man skal ut å reise? Tenker i forhold til om det skulle skje noe. Skal bare hjem til jul:p

Har det noe for seg å ta med helsekort og lignende når man skal ut å reise? Tenker i forhold til om det skulle skje noe. Skal bare hjem til jul:p
Jeg gjorde det ikke.. vurderte det, men tenker at det fortsatt er såpass lenge til termin..

Jeg gjorde det ikke.. vurderte det, men tenker at det fortsatt er såpass lenge til termin..

Har alltid helsekortet i veska mi jeg, hvor enn jeg går, tenker ikke noe over det :)

Tenker jeg også, i tillegg til at mitt er så dårlig utfyllt at de får vel ikke så mye utav det :P
Hehe.. klarer nok å hoste opp opplysningene de trenger hvis det skal skje no.. :-) men etter jul kommer jeg nok til å ta det med meg om jeg reiser langt igjen.. :-)

Tok det med sist jeg var hjemme, og det var jeg glad for når legen mistenkte fostervannslekkasje og sendte meg på sykehuset :) Da var papirene fra OUL, samt helsekortet godt å ha :)

Oi, det har jeg ikke tenkt på! Men om noe skulle skje har jeg mest sannsynlig noen med meg som vet hvor langt jeg er på vei osv, hvis det har betydning?

Back
Topp