Juleferie???

"Ferien" ble litt ekstra lang for lillegutt i år :P Vi har nettopp flyttet, så jeg måtte si opp barnehage plassen hans. Vi har fått ordna oss barnehage plass i barnehagen der vi nå bor, men han begynner ikke der før 6.januar. Så han har vært hjemme siden begynnelsen av desember og begynner i bhg igjen 6.januar :)

Barnehage til og med lille julaften og pån igjen 2.januar. Det er så hektisk for oss på denne tiden så vi får ta de ut når det er litt roligere for oss.

Her har skolegutten og barnehagegutten fri fra i dag kl 11, og til 5 og 6 januar :) kunne aldri hatt de i barnehagen i julen om vi har mulighet til å ha de hjemme :)

Jeg er i permisjon så han skal i barnehagen 22 så jeg blir ferdig med alt og så blir det fri frem til 5. Han har uansett fri fredager.

Har skolegutt jeg da, men han har ferie fra i ettermiddag til 5. januar. SFO er åpent, men han har behov for fri akkurat som meg og andre voksne (som er heldige og har fridager da). Skal kose oss, være ute og bare ha rolige dager. Perfekt! :)

Ungene har ferie fra i dag til 5.januar. :)

6 åringen har helt fri fra SFO, men 1 åringen skal i bhg 22.,23. og gjerne de to dagene i romjulen. Grunnen er at vi har mye å gjøre her hjemme før jul, pga fødsel og 3 eksamener så har jeg ikke fått gjort noe av det jeg skulle. Og i romjulen må gjerne mannen jobbe og da blir det litt stress for meg med en nyfødt og 1åringen, 6åringen klarer seg jo stort sett selv og skjønner hvis jeg må mate babyen og sånt så det er ikke noe problem å ha han hjemme! Men blir kortere dager på han i bhg :)

Her blir det barnehagen noen timer den 22. slik at vi får vasket litt i fred og ro. Så blir det ferie til over nyttår på alle mann.

Vi tar ferie til nyttår, men har skrevet at hun kommer i romjulen da hun sa hun hadde veldig lyst til å dra i bhg. Det får bære litt opp til henne om hun ønsker å dra eller ikke, så gir jeg beskjed til bhg

Jeg jobber tom den 23, mannen har fri 23 men skal vaske og rydde her til jul.

Da skal de ha fri til den 5.
Jeg begynner på jobb den 2.

Her er vi så heldige at de får fri i de fleste skoleferier siden mannen er lærer :-)

Barnehagen vår er stengt fra og med 24 til og med 5 januar så ber blir det litt tid i barnehagen 22 og 23 før lang ferie.

De startet ferien i går ettermiddag begge to, ja og skal ikke på skole eller bhg før 5.1

Mannen jobber alle hverdagene , utenom julaften og nyttårsaften, og jeg må jobbe på mandag, men da skal uansett skje barnebarna til mamma, så det går fint.

Ser at det er mange barn som har veldig lang ferie. Skjønner ikke hva dere jobber med som kan ta fri så lenge?
Og det
Vi tar ferie til nyttår, men har skrevet at hun kommer i romjulen da hun sa hun hadde veldig lyst til å dra i bhg. Det får bære litt opp til henne om hun ønsker å dra eller ikke, så gir jeg beskjed til bhg
men husk på at dersom du har skrevet at hun kommer i romjulen,setter personalet stor pris på at hun virkelig kommer. Husk at de setter opp bemanning etter hvor mange barn som har sagt de kommer.
Vet fra barnehagen vår at i fjor var det mange som sa de kom,men det var bare halvparten som kom. Dårlig gjort syns jeg da de ansatte i barnehagen også har lyst på fri. Det var nesten flere voksne enn barn der og det syns jeg er unødvendig av foreldrene .
Har du sagt hun kommer,så send henne dit iallfall noen timer.

Back
Topp