Juleferie???

Vesla fikk ferie fra bhg den 16.desember og skal ha fri til 5.januar. :)

Men pga mye sykdom og at jeg har hatt juleferie siden 2.desember (student) så har hun bare hatt 5 dager i bhg i desember.

Herlig å ha mye fri og god tid sammen når vi har mulighet til det! :)

Barna her skal i barnehagen/SFO mandag 22. desember, etter det har de juleferie frem til 5. januar.
Både jeg og mannen skal jobbe, men vi er så heldig at besteforeldre stiller opp så de trenger ikke å være i bhg eller på SFO i romjula :)

Ferie fra i morgen til 5.01. Minste tok "ferie" for 14 dager siden pga sykdom..

hun skal i barnehagen på mandag 22 og muligens noen timer 23 så jeg får ordnet det siste, også blir det ferie til 5 januar :)

Ferie fra i morgen til 5.jan :) Jeg og samboer skal jobbe litt, så skal kose seg litt med besteforeldre og oldeforeldre :)

Ska i bhg den 22, så ferie til i begynnelsen av januar.
Bi deili me nån rolie daga ilag.

Blir fri fra 19 des til 5 januar. Sfo er stengt i hele denne perioden, mens barnehagen holder åpent 22 og 23 også. Blir nok ferie fra i morgen på barnehagegutten også :-)

mine skal i bhg i morgen for da er det nissefest, men etter det får de juleferie til 5 januar :-)

Både jeg og min kjære startet ferien idag, og da blir det ferie i to uker på ungene også, hadde sldri falt meg inn å sende de i bjg når vi har ferie

Ungene tar ferie etter bhg. i morgen. Helt til 5.jan :)

Selv skal jeg jobbe lillejulaften og 2. januar, men det mannen vi ha de hjemme :)

Eldste tar ferie fra i morgen og til over nyttår. Så blir 14 dager fri i allefall :) Skulle egentlig i barnehagen i morgen, men så er han blitt litt forkjølet. Så har bestemt at han blir hjemme i morgen for å prøve å bli frisk til jul !:)

Back
Topp