Juleferie???

Bente78

Forelsket i forumet
Skal barna deres ha lang juleferie fra barnehagen?
Her skal 5-åringen vår i barnehagen 22.og litt 23.desember. Også skal hun dit de 2 dagene i romjula.
Mannen min har fri mandag i romjula og jeg tirsdag,men vi har bestemt oss for at hun drar en tur dit likevel.
Tror hun da har godt av å kunne leke litt med andre barn igjen samtidig som både jeg og mannen min har behov for 1 dag alene i fred og ro.
Blir uansett ikke dager fra 8-16, men kommer til å hente henne tidligere.
Hva gjør dere?

Min har aldri vært i barnehage eller på sfo i ferier.Vi storkoser oss i feriene

Fri fra 22 til 5 her og :-)

Hun skal være der litt den 22. så jeg får pakket bilen og hun rast litt fra seg før vi skal kjøre langt... Så blir det ferie til 5.januar! Gleder meg masse!

Min skal i morgen. Har så fri frem til mandag 29. Da skal hun i barnehagen og det skal hun den 30. også. Vi skal jobbe.

Her blir det lang ferie Tar ferie fra i morgen til 5 januar, det skal bli deilig!

Her er det juleferie fra i morgen til 5 januar :) tenker at ungene har like godt av å ha ferie som oss voksne! :)

Her skal me jobbe alle dagane som ikkje er helligdagar, bortsett fra ein dag, da får dei fri. Eg skal i tillegg jobbe både helg og nyttår, så gutane får masse tid til å kosa seg heime med faren;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her skal hun i morgen, men så tar hun juleferie frem til 5. Januar. Blir godt for henne med lang ferie. Hun har ofte lange dager i bhg, så nå skal vi kose oss hjemme alle sammen. Jeg skal jobbe 29. Og mannen skal jobbe spredt.

Min har aldri vært i barnehage eller på sfo i ferier.Vi storkoser oss i feriene
Må bare spørre hvordan du har fått til det? Har du aldri jobbet i feriene? Eller er du hjemmeværende kanskje? må jo være deilig for barnet ditt og få lange deilige ferier. De trenger det minst like mye som vi voksne :-)

Første gang på 3 år hu skal være i bhg i juletiden. Jeg må dessverre jobbe og mannen har brøyte/strøvakt. Han skifta jobb i år. Og har ikke goden av lang juleferie dette året. Men neste år har han juleferie igjen. :)

Back
Topp