Juleferie eller bli hjemme?

En tråd i 'November 2020' startet av forumNoob, 30 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sgsj Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Kjenner jeg er litt usikker.. vi pleier egentlig å feire på hytten, ca 2,5 timer unna med bil.. men vet ikke om vi orker det i år med et så lite gull... hadde nok vært bedre å være hjemme!

2. forumNoob Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Kjenner meg igjen. Det beste hadde vært å utsette jula en mnd eller to :hilarious: Men om det er kjøreavstand kan dere kanskje avvente å planlegge frem til det nærmer seg, og heller ta en beslutning da?

3. Sgsj Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Ja, det hadde gjort seg:laughing002 men ja, tenker vi bare ser det litt ann:happy119

• Liker Liker x 1
  4. Ivftroll Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Håper at vi kan ha en hyggelig jul hjemme i vårt eget hus for første gang. Håper at coronasituasjonen er slik at mamma og stefar kan komme på besøk.

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  5. Berettarev Blir kjent med forumet Novemberlykke 2020

Vi er forferdelig trege til å bestemme oss hvor og hvordan vi feirer jul, og har til nå feira med hver vår familie. Jeg et veldig glad i jul og liker tanken på å feire når vi er blitt en egen liten familie:santa Vi er så heldige å ha familiene våre i nærheten, så vi har alle muligheter:) Foreløpig skal jeg bare kose meg med tanken, da det bare er oss to som vet om dette.

6. forumNoob Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Ja, det gleder jeg meg også veldig til :Heartred Heldige er dere med familiene tett på! :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden