Juleferie eller bli hjemme?

Kjenner jeg er litt usikker.. vi pleier egentlig å feire på hytten, ca 2,5 timer unna med bil.. men vet ikke om vi orker det i år med et så lite gull... hadde nok vært bedre å være hjemme!
 
Kjenner jeg er litt usikker.. vi pleier egentlig å feire på hytten, ca 2,5 timer unna med bil.. men vet ikke om vi orker det i år med et så lite gull... hadde nok vært bedre å være hjemme!
Kjenner meg igjen. Det beste hadde vært å utsette jula en mnd eller to :hilarious: Men om det er kjøreavstand kan dere kanskje avvente å planlegge frem til det nærmer seg, og heller ta en beslutning da?
 
Ja, det hadde gjort seg:laughing002 men ja, tenker vi bare ser det litt ann:happy119
 
Håper at vi kan ha en hyggelig jul hjemme i vårt eget hus for første gang. Håper at coronasituasjonen er slik at mamma og stefar kan komme på besøk.
 
Vi er forferdelig trege til å bestemme oss hvor og hvordan vi feirer jul, og har til nå feira med hver vår familie. Jeg et veldig glad i jul og liker tanken på å feire når vi er blitt en egen liten familie:santa Vi er så heldige å ha familiene våre i nærheten, så vi har alle muligheter:) Foreløpig skal jeg bare kose meg med tanken, da det bare er oss to som vet om dette.
 
Vi er forferdelig trege til å bestemme oss hvor og hvordan vi feirer jul, og har til nå feira med hver vår familie. Jeg et veldig glad i jul og liker tanken på å feire når vi er blitt en egen liten familie:santa Vi er så heldige å ha familiene våre i nærheten, så vi har alle muligheter:) Foreløpig skal jeg bare kose meg med tanken, da det bare er oss to som vet om dette.
Ja, det gleder jeg meg også veldig til :Heartred Heldige er dere med familiene tett på! :)
 
Back
Topp