Søstra mi og jeg har planlagt å feire jul sammen, bare oss (og med menn og barn da. Men da vi planla, la vi stor vekt på at det skulle være KUN oss, pga tidligere drama og for å ha det stille og rolig og med kun nære og kjære). Traff tilfeldigvis foreldrene til nye mannen hennes i byen i går, og da fortalte de at de også skulle feire der. Dette har jeg ikke hørt noe om, og syns igrunnen det er ganske irriterende å få vite om det sånn tilfeldig. Ikke noe galt med dem, men er jo mennesker vi ikke kjenner noe særlig, kun truffet dem 3-4 ganger i selskapeligheter. Vi har jo og ny baby som skal feire sin første jul, noe som jo er ganske minneverdig.
I tillegg til dette, har vi blitt invitert til svigermor for å feire sammen med henne og broren til sambo med familie. Akkurat nå frister det igrunnen mer, siden vi da vil være omringa av våres (og babyens) nærmeste familie, ikke tilfeldig svigerfamilie til mine søsken. Føler meg litt kjip da som i det hele tatt tenker på å ombestemme meg, men syns og det er kjipt av dem å ikke engang varskue oss om at svigerfamilien skal/har blitt invitert. Har ikke snakka med min søster enda fordi jeg vil bestemme meg først.
Hva tenker dere?
I tillegg til dette, har vi blitt invitert til svigermor for å feire sammen med henne og broren til sambo med familie. Akkurat nå frister det igrunnen mer, siden vi da vil være omringa av våres (og babyens) nærmeste familie, ikke tilfeldig svigerfamilie til mine søsken. Føler meg litt kjip da som i det hele tatt tenker på å ombestemme meg, men syns og det er kjipt av dem å ikke engang varskue oss om at svigerfamilien skal/har blitt invitert. Har ikke snakka med min søster enda fordi jeg vil bestemme meg først.
Hva tenker dere?