Da var det et faktum! Julebrusen har ankommet butikkene!
må nok hamstre litt, selv om det er litt tidlig ennå.
må nok hamstre litt, selv om det er litt tidlig ennå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*løpe til butikken og sjekke i morgen*Hvilken butikk?Pooooh skrev:
Den røde eller den brune?
Jeg bare EEEEEEEELsker den røde
Har de fått pepperkaker også?! Har hatt cravings etter kjøpepepperkaker i flere uker, så sitter bare å venter på at de skal komme i butikkene!Annijo skrev:
Er jeg stygg om jeg drar på lillemann klær(sitter i sofaen i trusa og tskjorte og ser på film, skulle vel egentlig lagt seg, men..her på BV sitter jeg*Huldra* skrev:), stjeler penger fra mynt-boksen, og går ned på butikken for å kjøpe julebrus??
Jeg er jo litt småkvalm, så det kunne gjerne hjelpe..
Har de fått pepperkaker også?! Har hatt cravings etter kjøpepepperkaker i flere uker, så sitter bare å venter på at de skal komme i butikkene!Annijo skrev:
-Nymphadora- skrev:
Oi, det vet jeg ikke. Kan sjekke på rema´n her ettepå!
Parmadilien skrev:
Er med deg på den. Spurte i butikken i sta, de sa neste uke her i byen hvertfall =)
Jeg vet!!!! Gleder meg til i morra, da skal klementiner, julebrus, julemarsipan og kakemenn(de har også kommet til butikken!!!) inntas, sammen med julekortproduksjon!!!!Parmadilien skrev:
Jul <3 <3 <3
Annijo skrev:
Parmadilien skrev:
Er med deg på den. Spurte i butikken i sta, de sa neste uke her i byen hvertfall =)
En hel uke til?My gaad, her venta i 4 uker allerede...
Parmadilien skrev:
Annijo skrev:
Parmadilien skrev:
En hel uke til?My gaad, her venta i 4 uker allerede...
hehe, jeg har vel egentlig venta siden dem forsvant på nyåret... Pepperkaker kunne jeg spist hele året.. Men jeg merker godt nå som jeg går gravid, at jeg kanskje venter LITT ekstra på dem!!