Julebrusen har ankommet!

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Da var det et faktum! Julebrusen har ankommet butikkene!
må nok hamstre litt, selv om det er litt tidlig ennå.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahemoticon*løpe til butikken og sjekke i morgen*

Den har hvertfall kommet til Rema 1000 i nabolaget vårt! Skal ut og kjøpe når minsten er lagt 

Jeg vet!!!! Gleder meg til i morra, da skal klementiner, julebrus, julemarsipan og kakemenn(de har også kommet til butikken!!!) inntas, sammen med julekortproduksjon!!!!

Jul <3 <3 <3

Hvilken butikk?

Den røde eller den brune?

Jeg bare EEEEEEEELsker den røde

Pooooh skrev:
Hvilken butikk?

Jeg har sett Grans(?) på Rimi..

Pooooh skrev:
Hvilken butikk?

BEGGE TO

Jeg også elsker den røde :D

Har de fått pepperkaker også?! Har hatt cravings etter kjøpepepperkaker i flere uker, så sitter bare å venter på at de skal komme i butikkene!

Annijo skrev:
Har de fått pepperkaker også?! Har hatt cravings etter kjøpepepperkaker i flere uker, så sitter bare å venter på at de skal komme i butikkene!

Oi, det vet jeg ikke. Kan sjekke på rema´n her ettepå!

Er jeg stygg om jeg drar på lillemann klær(sitter i sofaen i trusa og tskjorte og ser på film, skulle vel egentlig lagt seg, men..her på BV sitter jeg), stjeler penger fra mynt-boksen, og går ned på butikken for å kjøpe julebrus??

Jeg er jo litt småkvalm, så det kunne gjerne hjelpe..

*Huldra* skrev:
Er jeg stygg om jeg drar på lillemann klær(sitter i sofaen i trusa og tskjorte og ser på film, skulle vel egentlig lagt seg, men..her på BV sitter jeg), stjeler penger fra mynt-boksen, og går ned på butikken for å kjøpe julebrus??

Jeg er jo litt småkvalm, så det kunne gjerne hjelpe..

Stikk å kjøp :D Så kan du jo sjekke om de har fått inn pepperkaker også 

Annijo skrev:

Er med deg på den. Spurte i butikken i sta, de sa neste uke her i byen hvertfall =)

-Nymphadora- skrev:

Annijo skrev:

Oi, det vet jeg ikke. Kan sjekke på rema´n her ettepå!

Og Vips kommer alle kiloene jeg har spydd av meg på igjen.
Her skal det hamstres julebrus ja!
*sikle*

Parmadilien skrev:

Annijo skrev:

Er med deg på den. Spurte i butikken i sta, de sa neste uke her i byen hvertfall =)

En hel uke til?  My gaad, her venta i 4 uker allerede...

Parmadilien skrev:
Jeg vet!!!! Gleder meg til i morra, da skal klementiner, julebrus, julemarsipan og kakemenn(de har også kommet til butikken!!!) inntas, sammen med julekortproduksjon!!!!

Jul <3 <3 <3

Så du pepperkaker, eller var det bare kakemenn? Hvilken butikk var du på? 

Annijo skrev:

Parmadilien skrev:

Annijo skrev:

hehe, jeg har vel egentlig venta siden dem forsvant på nyåret... Pepperkaker kunne jeg spist hele året.. Men jeg merker godt nå som jeg går gravid, at jeg kanskje venter LITT ekstra på dem!!

Parmadilien skrev:

Annijo skrev:

Parmadilien skrev:

Annijo skrev:

hehe, jeg har vel egentlig venta siden dem forsvant på nyåret... Pepperkaker kunne jeg spist hele året.. Men jeg merker godt nå som jeg går gravid, at jeg kanskje venter LITT ekstra på dem!!

Ja, pepperkaker er godt altså! Gleder meg helt vilt til jeg kan løpe og kjøpe masse pepperkaker igjen! 

Oyoyoyoyoy! Farlig farlig!!! Brun er jo bare så sinnsykt digg!!!!!

Haha, så skjønne dere er :-) Så deilig at julebrusen har kommet!!!

Back
Topp