Julebrus!!!

Hilde-Anita

Gift med forumet
Litt tidlig mener noen! Men åhhh så godt!
Gikk nesten i ekstase ut av butikke isted! NAM NAM [:D]

Har de fått ut julebrus???? Nam nam....

Da blir det julemarsipan og julebrus som lørdagsgodt i helgen...

Gleder meg til de får skum-julenisser! DET er godt det! *sikle* [:D]

Selvfølgelig har du lov nå når du er gravid! Skulle da bare mangle...

oi oi oi..er det den brune eler den rødePersonlig elsker jeg den brune som er fra ringnes.Tror nesten jeg må løpe å sjekke i butikken:)hihi

Mannen min nekta meg å kjøpe jule-marsipan da vi var i butikken i går[:(]
Stakkars meg[:(]

Brun eller rød brus, jeg vil helst ha brun den er best og ingen mann skal nekte meg noe godteri eller brus, da blir det HELVETE!

ALLEREDE??? Syntes det er altfor tidlig at butikkene begynner meg julestæsj.. Er jo jul nesten et kvart år![8|]

Den brune på glassflaske! Det er jo den som er best! [:D]
Jeg er såååå glad!

hihihi[:D] morsomt å se alle gravide som bare MÅ ha noe å spise! spesielt det man ikke har til vanlig! savner nesten å gå gravid no![:D] det va ei hærlig tid!

har kjøpt pepperkaker og jule pose med marsipan og sjokolade,man man. alt er tomt,sønnen hadde en venn med seg fra skolen i går og da var det slutt på pepperkakene,det andre har gått i grisen hahahahahaha[:D][:D][:D] dere snakker om brun julebrus,er det cola dere mener[8|] har bare rød her.

Brun julebrus er brun og smaker bedre det er ikke cola, men sånn somer på glassflasker og smaker brunt.Hvis man kan si det

Ringnes sin brune julebrus, på glassflaske! De kommer vel på 1,5 liters flasker og.

skal se i butikken i morgen[;)]

å skumnisser er det beste altså!!
[:D]NAM[:D]

mmmmmm gleda meg til dei ja!!!!!!!!! [:)]

Sverger til den brune julebrusen fra Hamar og Lillehammer bryggeri! fantastisk god! Håper jeg finner den i en butikk nær meg snart! Det hadde vært kjempestas[:D]

Back
Topp