Julebrus

Cathrine76

Forumet er livet
Har pælmet i meg en julebrus-første for året[8D][:D] den var skikkelig digg. Gleder meg sånn til jul[:)][:)][:)] 
Hadde meg gløgg her en dag og-fikk sånne veldige lyster[8D] så mamma laget til med[:D] *bortskjemt*[;)]

åh, hamar/lillehammer julebrusen er BEST (den brune)
*elske*
det skal jeg huske å handle inn mer av i morgen!
hamarjulebrus og mandariner, da er jeg i HIMMELEN =)=)=)

CB(Christiansands Bryggeri) sin julebrus er best!!!!!! Har drukket noen flasker av den allerede...

jeg har bare drukket den til hansa jeg i år, trodde det var den de hadde hvert år? jeg er nå vant til ROSA julebrus jeg da.hihi. den er NAM. den har jeg her nå og jeg heller innpå, sammen med brente mandler og gode greier. jeg har dessuten tent opp i kongerøkelsen så det stinker jul av hele huset her! MMM det er en deilig tiss asså!

DEILIG TISS FAKTISK!!!!!!!!!!!!!ÆÆÆÆÆÆÆÆ. jeg mente deilig TID! dette går over alle støvleskaft snart!

ORIGINAL: lykkeligemeg

jeg har bare drukket den til hansa jeg i år, trodde det var den de hadde hvert år? jeg er nå vant til ROSA julebrus jeg da.hihi. den er NAM. den har jeg her nå og jeg heller innpå, sammen med brente mandler og gode greier. jeg har dessuten tent opp i kongerøkelsen så det stinker jul av hele huset her! MMM det er en deilig tiss asså!

DEILIG TISS FAKTISK!!!!!!!!!!!!!ÆÆÆÆÆÆÆÆ. jeg mente deilig TID! dette går over alle støvleskaft snart!

Du RØPA deg der, lykkeligemeg??????? Du sitter faktisk på do hele dagen du, med buksa nede og med pc'n og godisbollen på fanget!!?? Og nå har du jammen tent røkelse inne på badet også????? DU altså!

Trodde du bare tulla med meg i går, jeg??  [:D]

JEG TULLER DA ALDRI!!!!!!!!!!!! i alle fall ikke om såpass alvorlige saker. men om det var noen som røpa meg nå så var det DU, BLÅBOBLER!!!! sniken!hehe

idag orker jeg ikke mer do, har blåmerke i ræva. dette forblir inne på juniforumet ellers får jeg ingen venner.

ORIGINAL: lykkeligemeg

JEG TULLER DA ALDRI!!!!!!!!!!!! i alle fall ikke om såpass alvorlige saker. men om det var noen som røpa meg nå så var det DU, BLÅBOBLER!!!! sniken!hehe

idag orker jeg ikke mer do, har blåmerke i ræva. dette forblir inne på juniforumet ellers får jeg ingen venner.

Du trenger da ingen flere venner? Du har jo meg [:D] Og jeg vil være vennen din uansett hvor mye du tisser og bæsjer [;)] 

ORIGINAL: Jóga

ORIGINAL: Lene85

åh, hamar/lillehammer julebrusen er BEST (den brune)
*elske*
det skal jeg huske å handle inn mer av i morgen!
hamarjulebrus og mandariner, da er jeg i HIMMELEN =)=)=)

Akkurat den har vi tømt en 1,5 liter av idag også [8|] Men det er vel egentlig champagnebrus? Den originale til roma (som smaker ymse krydder) synes jeg er ekte julebrus [:)] Har forresten gomla litt mandariner også jeg, men de var ikke så gode [:-] Fulle av steiner [:'(]

Nei, det er ikke vanlig champagnebrus! den er ikke fullt så søt, også er det litt mer krydder i den!
Denne diskusjonen har jeg med min påstålige pappa hver jul, og sist jeg var hjemme på besøk, begynte han igjen :p hehe.. fedre ;p
nei, nå må jeg på butikken å handle inn mer snart, *vann i munnen*

Mannen (og hele hans familie) har helt dilla på noe som heter Julemust når det nærmere jul...! Og det smaker skikkelig [:'(]!!! Er noe de hamstrer kassevis av i Sverige sånn i starten av desember... Og flaskene kan ikke pantes her i Norge, såklart, så det blir noen søppelsekker med plastikk i januar.

Nei, takke meg til den gode gamle julebrusen (den røde?)!!!

Og klementiner går ned på høykant her i huset... (av meg [;)]) sammen med masse appelsinjuice! Orker ikke skrelle appelsiner lengre... er driiitlei! [:D]

Hallo!!!??? Har dere ikke smakt TRIO grumsete julebrus fra Skien eller???!!! Tydeligvis ikke... Siden dere synes noen andre er de beste julebrusene...

Back
Topp