Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har til gode å smake årets julebrus. Skal gjøres til uka, når jeg kommer hjemHvilken er årets favoritt?
Har alltid vært en Hamar/lillehammer person, men måtte teste den som vant smakstesten [emoji14] legg til det litt nostalgiske forholdet til Oscar Sylte [emoji14]
Da har du noe å glede deg til ute på reise?Har til gode å smake årets julebrus. Skal gjøres til uka, når jeg kommer hjem
Ja, bare en kort tur, men venter jo helst til desember jeg. Kommer hjem i kveld, så i helgen skal det testesDa har du noe å glede deg til ute på reise?
Vi hat alltid gjort det og; men klarte å overbevise mannen på flytte datoen til 24.11, da var det tross alt bare en mnd til julJa, bare en kort tur, men venter jo helst til desember jeg. Kommer hjem i kveld, så i helgen skal det testes
Grans er ikke dum den hellerLiker grans best . Teste vinneren skjønner jeg
Åhh lurer på on jeg har smakt likevel daGrans er ikke dum den heller
Testvinneren har de kun på meny, da
Heter rudolf og nissen, brun julebrusÅhh lurer på on jeg har smakt likevel da
Ja, hvem er han egentlig? Leste om ham i avisa i morges. Ikke smakt.Hvilken er årets favoritt?
Har alltid vært en Hamar/lillehammer person, men måtte teste den som vant smakstesten [emoji14] legg til det litt nostalgiske forholdet til Oscar Sylte [emoji14]
Er brusprodusent fra Romsdalen - vokst opp med ananas- og pærebrus derfra, så gely at de lager en så god julebrusJa, hvem er han egentlig? Leste om ham i avisa i morges. Ikke smakt.
Men jeg drikker ikke julebrus da... men husker det var godt
Åh, her er det ukjent Artig det daEr brusprodusent fra Romsdalen - vokst opp med ananas- og pærebrus derfra, så gely at de lager en så god julebrus
Åh, her er det ukjent Artig det da
Ja, de tar inn mye rart der asså Hender vi kjøper fra Grøstad. Økologisk, grisene (og oksene) har hatt det bra osv. Vært der og besøktJa, var lenge bare en sånn greie når jeg var hos mormor. Er vel bare sånn de siste åra at Meny har begynt å ta inn
Liker absolutt at det et så mye utvalg der. Men nsb ser det igjen på priseneJa, de tar inn mye rart der asså Hender vi kjøper fra Grøstad. Økologisk, grisene (og oksene) har hatt det bra osv. Vært der og besøkt
Ja, gjør det Coop extra som har reklame med at de har så mange flere varer enn de andre butikkene synes jeg har "ingenting". Rart med det. Men de er jo relativt billigeLiker absolutt at det et så mye utvalg der. Men nsb ser det igjen på prisene