Julebrus

Lærum sin

Men har funnet ut at soda stream kullsyrevann blandet med søt bringebærsaft (den gigaflasken på Rema) smaker omtrent det samme... så kommer til å holde meg til den i år!

Hansa eller Ringnes :) kjøpte Grans berre for å kjøpe julebrus, men den er ikkje like god... ;)

Grans på glassflaske :) Den er tradisjon. Tror ikke den finnes på glassflaske lenger, men er nå på boks :p Kanskje den er god? :p

Og forreste, jeg synes ikke det er julebrus hvis den ikke er rød! :p

Grans på glassflaske :) Den er tradisjon. Tror ikke den finnes på glassflaske lenger, men er nå på boks :p Kanskje den er god? :p

Og forreste, jeg synes ikke det er julebrus hvis den ikke er rød! :p

Boksen er myyye bedre enn plastflaskene ihvertfall. Så her blir det grans i år :D

Enig med deg at den må være rød :)

Boksen er myyye bedre enn plastflaskene ihvertfall. Så her blir det grans i år :D

Enig med deg at den må være rød :)
Ooh, nam, gleder meg til å smake :)
Har alltid vert bestemt på å holde julebrusen til desember, men i år tenker jeg f-it, jeg drikker når jeg har lyst :p

Aldri vært glad i julebrus, men har bestemt meg for å gi det et realt forsøk i år. Er noe magisk med julebrus :) Så langt er grans favoritten. Hamar var stor nedtur, hvordan kan så mange like den??

Aldri vært glad i julebrus, men har bestemt meg for å gi det et realt forsøk i år. Er noe magisk med julebrus :) Så langt er grans favoritten. Hamar var stor nedtur, hvordan kan så mange like den??
Tradisjon.

Jeg synes den er god, bare ikke noe som har med jul å gjøre (minimum må det være rødt, liksom)

Men magien i julebrus handler mye om tradisjon og barndomsminner

Back
Topp