Julebrus :-)

Oh my god oh my god oh my god! Julebrus med null kalorier?! Det kan umulig smake det samme, men det kan bli redninga mi mot å gå opp 14 kg i desember! Hvor har du kjøpt den?!

Oh my god oh my god oh my god! Julebrus med null kalorier?! Det kan umulig smake det samme, men det kan bli redninga mi mot å gå opp 14 kg i desember! Hvor har du kjøpt den?!

Samme tenker jeg, hehe. Skal straks smake, kommer tilbake med rapport ;)

Kjøpte den på Rimi :)

Den smakte skikkelig ekkelt :( Det var ettersmaken som var værst, skikkelig kunstig, ca samme smak som hvis man spiser sånne hvite piller som man putter som kunstig søtning i fx te, grøss.

Den smakte skikkelig ekkelt :( Det var ettersmaken som var værst, skikkelig kunstig, ca samme smak som hvis man spiser sånne hvite piller som man putter som kunstig søtning i fx te, grøss.
Nei da står jeg over! Det er "bare usle" 143 kalorier i en flaske, det er ikke SÅ lenge til jula er ferdig og julebrusen borte, og det er siste gang jeg går gravid.. Jeg kjører på med oppfeting ;) Åpner en flaske NUH! Skål!

Nei da står jeg over! Det er "bare usle" 143 kalorier i en flaske, det er ikke SÅ lenge til jula er ferdig og julebrusen borte, og det er siste gang jeg går gravid.. Jeg kjører på med oppfeting ;) Åpner en flaske NUH! Skål!

Amen! Har akkurat åpnet en flaske Hamar julebrus selv ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hamar/Lillehammer-brusen er den beste, og inneholder de fineste barndomsminnene. Jeg fant igjen en fra julen i fjor, som fikk lov å åpne seg for noen uker siden. Tenkte det var greit, siden det tross alt ikke var årets jul som var fryktelig tidlig ute i september.

Mannen kom hjem med Hamar julebrus i kveld, som han la i fryseren en stund til meg,
nå ligger jeg på sofaen og nyter iskald julebrus :)

Liker best CB sin julebrus, vet kun om en plass i Oslo hvor de har den.

Jeg kjøpte Borg sin lett julebrus, synes den var helt ok. Ikke det samme som de med sukker i selvsagt, men her er det helt uaktuelt å drikke julebrus med sukker i (eller annen brus med sukker i).
Det hører til sjeldenheten...

Frøken Smestad! Gi deg!! Nå hadde jeg akkurat gitt opp håpet om kalvesteik, da den eneste jeg fant kostet 500kr, og jeg drikker aldri brus. Gjett hvem som har lyst på julebrus nå? Har ikke drukket det skvipet siden jeg var liten. Hmfr..

Hva blir det neste?!

Stakkars mannen som må innom butikken for meg etter 14 timer på jobb.. Haha!

Back
Topp