Julebrus

Nei venter med alt som har med jul til desember,dynest det er mer kos:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Drikker det gjerne før om jeg får lyst på. Spiller ingen rolle for meg om det er 20. Nov eller 1. Desember. Smaker like godt på julaften spør du meg, så unner meg det jeg vil når jeg vil :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi drikker som oftest ikke brus, julebrus er ikke noe vi drikker hver jul, for å si det slik. Men vi koser oss med jul fra 1.november. Med små barn føler jeg de trenger den tiden for å lære seg sanger,"forstå" hva som "hører til" jul og advent, bygge opp forventning til julaften. Og så synes jeg november er en så kjip mnd at det må være lov til å sprite den opp litt:-)

Jeg elsker den sukkerfrie de pleier å ha på rema1000. Drikker den så snart den kommer i butikk:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har sett at butikkene begynner å fylle seg opp med alt mulig julegodt og julebrus. Selv prøver jeg å vente til sent november/ tidlig desember. Gleder meg såå til å smake julebrus igjen:-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ja, selvfølgelig.

Fy søren, nå fikk eg sinnssykt lyst på julebrus! Har som regel at alt av jul nå vente til etter 1. des. Men er jo i unntakstilstand i år...... :rolleyes:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg venter alltid til 1. Desember eller 1. Advent (den som kommer først), men i år har jeg helt sinnsyke gravidcravings etter julebrus, så alt av sånne prinsipper føk ut av vinduet på fredag ;)

Til vanlig så drikker eg ikkje julebrus før 1. søndag i advent eller 1. desember, men når eg er gravid så begynner eg i novmber ;-) Har hyperemesis og månedene går veldig seint, så føler eg fortener det :-p

Jeg hadde alle planer om å vente til i allefall november. Men så sprakk jeg. :p Skylder på at jeg er gravid.. Hehe

Første gangen jeg ser det i butikken kjøper jeg! Det smaker jo såå godt :D

Nei, drikker ikke julebrus og spiser ikke marsipan før i desember.

Så fort ringnes sin julebrus er kommet i butikken så HAMSTRES det inn... drikker glatt 2-3 sånne om dagen... NAM <3

Er den i butikken før 1.des, står den også i kjøleskapet mitt :p Nom !

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Nei!!!

Julebrus hører jula til ;) drikker helst ikke før i jula.
Og ikke det at det er så godt at det gjør noe, klarer meg lenge på coca cola ;)

Jeg er veldig svak for julebrus, så kjøper og drikker med engang det kommer i butikk:P
Er akkurat like galen etter marsipan:D Åhh, elsk på julepølsene til nidar :P

Drikker det innimellom i desember for synes ikke den er så god men jeg vet eldstemann har allerede drukket litt av den..

Jeg liker ikke julebrus, synes det er for søtt.
Men min samboer drikker alltid ei flaske når de kommer ut i butikken i oktober, men det blir med den ene

Venter i hvert fall til etter bursdagen min, så rundt slutten av november =)

Drikker det sjelden...og gjør jeg det er det i jula, ikke før..:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp