Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Drikker det gjerne før om jeg får lyst på. Spiller ingen rolle for meg om det er 20. Nov eller 1. Desember. Smaker like godt på julaften spør du meg, så unner meg det jeg vil når jeg vil
Vi drikker som oftest ikke brus, julebrus er ikke noe vi drikker hver jul, for å si det slik. Men vi koser oss med jul fra 1.november. Med små barn føler jeg de trenger den tiden for å lære seg sanger,"forstå" hva som "hører til" jul og advent, bygge opp forventning til julaften. Og så synes jeg november er en så kjip mnd at det må være lov til å sprite den opp litt
Har sett at butikkene begynner å fylle seg opp med alt mulig julegodt og julebrus. Selv prøver jeg å vente til sent november/ tidlig desember. Gleder meg såå til å smake julebrus igjen
Jeg venter alltid til 1. Desember eller 1. Advent (den som kommer først), men i år har jeg helt sinnsyke gravidcravings etter julebrus, så alt av sånne prinsipper føk ut av vinduet på fredag
Til vanlig så drikker eg ikkje julebrus før 1. søndag i advent eller 1. desember, men når eg er gravid så begynner eg i novmber ;-) Har hyperemesis og månedene går veldig seint, så føler eg fortener det
Jeg er veldig svak for julebrus, så kjøper og drikker med engang det kommer i butikk
Er akkurat like galen etter marsipan Åhh, elsk på julepølsene til nidar
Jeg liker ikke julebrus, synes det er for søtt.
Men min samboer drikker alltid ei flaske når de kommer ut i butikken i oktober, men det blir med den ene