Nann April2013s prinsesse :p VIP 17 Okt 2012 #1 Julebrusen er i hus og en flaske et tømt allerede. Og for meg er det kun Sørlands julebrus som duger. Hvilken drikker du helst?
Julebrusen er i hus og en flaske et tømt allerede. Og for meg er det kun Sørlands julebrus som duger. Hvilken drikker du helst?
Sandrisen Forelsket i forumet 17 Okt 2012 #2 Her må det være Lerum sin, men kan drikke Hansa sin til nød ;) hehe
Sandrisen Forelsket i forumet 17 Okt 2012 #3 Her må det være Lerum sin, men kan drikke Hansa sin til nød ;) hehe
C Caranthir Flørter med forumet 17 Okt 2012 #4 her i huset er me svært uenige..! eg må ha lerum.. mannen hansa!
C Caranthir Flørter med forumet 17 Okt 2012 #5 her i huset er me svært uenige..! eg må ha lerum.. mannen hansa!
C Caranthir Flørter med forumet 17 Okt 2012 #6 her i huset er me svært uenige..! eg må ha lerum.. mannen hansa!
S surgodisen Glad i forumet 17 Okt 2012 #7 Mack julebrus...Å så synes jeg eventyrbrus er like godt som julebrusen.
Enhjørning! Gift med forumet Juliknøttene 2022 17 Okt 2012 #10 Egentlig ikke så nøye med hvilke merke det er på brusen. Men..det må være RØD-brus,liker den best;)
N Nor1 April 2013s sportye :) Juligull2021 17 Okt 2012 #13 Lykkeligmor10 skrev: Hamar/Lillehammer! :D Helt enig!
MammasLilleKnøtt Glad i forumet 17 Okt 2012 #15 Her er det ringnes si julebrus, er bare den de selger her æ bor men foretrekker CB sin men denne selges ikke her oppe i trøndelag;-(
Her er det ringnes si julebrus, er bare den de selger her æ bor men foretrekker CB sin men denne selges ikke her oppe i trøndelag;-(
kek85 Elsker forumet 17 Okt 2012 #16 det må være Lerum... ingen andre er det samme.. og hvis noen prøver seg på andre farger enn rød ja då....
det må være Lerum... ingen andre er det samme.. og hvis noen prøver seg på andre farger enn rød ja då....
Nanne-Mi Venter min tredje skatt <3 17 Okt 2012 #17 Enhjørning! skrev:Egentlig ikke så nøye med hvilke merke det er på brusen. Men..det må være RØD-brus,liker den best;) Signerer denne :)
Enhjørning! skrev:Egentlig ikke så nøye med hvilke merke det er på brusen. Men..det må være RØD-brus,liker den best;) Signerer denne :)
Piper Chapman Gift med forumet 17 Okt 2012 #18 Den har jeg ikke hørt om . Vi har Hamar Julebrus, ahh den er god den ;)
miriamD Elsker forumet 17 Okt 2012 #19 finnes bare 1 jule brus!!!! å det er hamar jule brus <3<3<3 ( bare teit lillehammer har sneket seg inn der!!!)
finnes bare 1 jule brus!!!! å det er hamar jule brus <3<3<3 ( bare teit lillehammer har sneket seg inn der!!!)
M Muffins81 Forelsket i forumet Januarskatter 2015 17 Okt 2012 #20 Dahls selvfølgelig! Men ikke lov å smake før 1. desember.