• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Julebrev

Medusa_83

Forumet er livet
Sånne som man sender rundt og forteller om hva som har skjedd det siste året... Hva synes dere om dem, og sender dere ut sånne selv?

Sender ikke ut og ikke tenkt å gjøre det...Skjer det noe i familien så vet alle det innen uka er over...

Nei.
De som trenger å vite hva vi har gjort på de veit det fra før.
De andre kunne spurt om de brydde seg.

haha. mamma får hos ett par kvart år og eg gleder meg te å lese for det er så morsomt, mne ville ikkje sendt ut sjølv. må bare si at barna til de som sender ut er over 20 år:p

Kjempe koselig, men aldri noe jeg har gjort eller fått i posten[:)]

Fikk ett i fjor av onkelen til samboeren. Leste 2 settninger og fant ut at dette brydde vi oss fint lite om. Han ser onkelen sin i begravelser, konfirmasjoner og sånt, aldri eller, så bryr oss midt bak hva de driver med.[8|]

Vi får fra en venninne, syntes det er idiotisk, greit å sende ut til familie sikkert [8|] men vi vet jo hele tiden hva som har skjedd.
Og syntes det er bra mye skryt, ser ut som de bare går i fjellet og er en kjernesunn familie..hahahaha jeg vet bedre!!

Jeg kommer aldri til å gjøre det  [&:]  familien får følge med på facebook [8D]

vi sender ikke ut, å det kunne ikke falle oss inn å gjøre det heller.

vi får brev (eller jeg får) fra besteforeldrene mine, de bor langt unna å ser dem skjeldent.. nå er bestefar i himmelen, så regner med bestemor ikke tar seg bryet med å skrive om det siste året, da det bare har vært trist stakkars

jeg synes det er koselig å få, men det kunne aldri falle meg inn sende det selv. [:D]

ORIGINAL: *MaCa*

Sender ikke ut og ikke tenkt å gjøre det...Skjer det noe i familien så vet alle det innen uka er over...

Synes det er koselig å få, men kommer aldri til å sende ut selv. Har store problemer med å komme på noe mer enn "god jul og godt nytt år" når jeg skal sende julekort.

eg har skreve et lite brev dei siste åra etter vi fekk barn, forteller om året, som eg legger ved julekorta til tanter,onkler og venner som eg ikkje ser så ofte, men som eg vil at skal få noe ekstra.
synes det er kjekt å få sjølv, då eg somregel ikkje får så mange slike brev.
besteforeldre har ikkje fått, for dei er så nærme uansett, hehe

Back
Topp