tolilla
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Ja, for hele forrige uke har jeg gjort det meste for å si at jeg skal drikke på julebordet og ta taxi hjem. Det blir en litt kostbar taxitur, men ett julebord i året har jeg råd til..
Og søndag fikk jeg positiv test.
Jeg er den eneste i selskapet som gjør det jeg gjør, men jeg er på ingen måte klar for å si ifra allerede. Grunnet noe selskapsdelinger og slikt nå begynte jeg i dette selskapet i august.. Det vil jo uansett aldri passe for meg å bli borte, men jeg ønsker å holde litt til på hemmeligheten, i alle fall til etter 12 uker.
Så, det er vel flere enn meg i julebordsutfordringer. Hva gjør dere? Vi har leid et restaurantlokale, så jeg tenker høre med dem om vi bestiller drikke ved baren, i så fall kan jeg jo ordne meg selv, men bestille drikke ved bordet, da må jeg tenke ut en plan for å ikke avsløre meg..
Kom gjerne med tips, her kan vi hjelpe hverandre! Jeg samler tipsene her øverst
Og søndag fikk jeg positiv test.
Jeg er den eneste i selskapet som gjør det jeg gjør, men jeg er på ingen måte klar for å si ifra allerede. Grunnet noe selskapsdelinger og slikt nå begynte jeg i dette selskapet i august.. Det vil jo uansett aldri passe for meg å bli borte, men jeg ønsker å holde litt til på hemmeligheten, i alle fall til etter 12 uker.
Så, det er vel flere enn meg i julebordsutfordringer. Hva gjør dere? Vi har leid et restaurantlokale, så jeg tenker høre med dem om vi bestiller drikke ved baren, i så fall kan jeg jo ordne meg selv, men bestille drikke ved bordet, da må jeg tenke ut en plan for å ikke avsløre meg..
Kom gjerne med tips, her kan vi hjelpe hverandre! Jeg samler tipsene her øverst
- antibiotikakur (men er det egentlig noen som tror på dette lenger?)
- fylle alkoholfri drikke på beholder med vin
- bruke mørk eplesaft (f eks Ringi) istedet for rødvin (pass på evt skum)
- skylde på ulike grunner for at man må være kjørbar (leste ett tips for en som skulle på overnatting med jobben, unnskyldte med at hundepasseren var veldig usikker og hunden var syk, så hun måtte være tilgjengelig til å reise hjem raskt)
- si at partner er på jobbreise og at man kun har barnevakt/hundevakt/kattevakt el frem til et visst tidspunkt og må være hjemme
- si man hadde heftig migrene dagen før og dermed ikke orker risikere å forverre det
- må være tilgjengelig til å rykke ut for andre (fødende venninne så man må passe barn eller lignende)
- bare si at man ikke har lyst på
Last edited: