Julebordkjole

Bubba

Elsker forumet
Marsboerne
Noen som vet hvor man får kjøpt fine julebordkjoler, som det er plass til mage? Syns alle kjolene jeg ser er så korte, og med en liten kul, så blir de jo ennå kortere.

Jeg har bestilt fra asos.com
Regner med den kommer neste uke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpt en på H&M som var helt ok.
Mamlicious passer meg ikke i størrelsen, jeg er i mellom to størrelser. Det ser så rart ut på meg at tom hun dama i butikken sa at jeg ikke burde kjøpe den (prøvde en bluse og en kjole).

Jeg har også bestilt fra asos, fant mye fint der! Absolutt å anbefale å ta seg en tur innom asos.com, jeg har ikke bestilt noe derfra før så jeg er spent på hvordan plaggene er:)

Kjøpt en på H&M som var helt ok.
Mamlicious passer meg ikke i størrelsen, jeg er i mellom to størrelser. Det ser så rart ut på meg at tom hun dama i butikken sa at jeg ikke burde kjøpe den (prøvde en bluse og en kjole).

I hvilken butikk selger de mamalicious? Trodde de bare hadde nettbutikk jeg... kunne gjerne tenkt meg å prøve:)

Fant en på salg på HM til 100 kr. Så ble kjempe fornøyd. Jeg har fått så pass mage at jeg synest det er fint med kjoler som er tett inntil kroppen. Og evt ha en blazer og kult smykke til. :)

I hvilken butikk selger de mamalicious? Trodde de bare hadde nettbutikk jeg... kunne gjerne tenkt meg å prøve:)

Svangerskapet på Majorstua

Godt gjort at jeg leste jule-brude-kjole :P De selger også mamalicious på Nordby senteret om du bor på østlandet, de hadde ingen kjoler når jeg var der rundt den 15, men det kommer sikkert. Julebordkjole altså ;)

Hehe :-) Hvor på Nordby da?
Like ved inngangen til maximat, lurer på om butikken heter Best, som i bestseller! De har kun bestseller klær der :)

De har vel mamalicious klær på den barnebutikken på Nordby også.. Men de har sikkert ikke kjoler; så stort utvalg har de liksom ikke ;)

De har vel mamalicious klær på den barnebutikken på Nordby også.. Men de har sikkert ikke kjoler; så stort utvalg har de liksom ikke ;)
Har sett de har mammaklær der ja, men veldig begrensa utvalg :-) bestilte en kjole fra only i går, ikke gravidkjole, men tror magen kan få plass. Håper det ihvertfall :-) den var billig, så ikke et tap om den ikke passer. Kan eventuelt gi den bort i julegave om det skulle være sånn ;-)

Back
Topp