Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpt en på H&M som var helt ok.
Mamlicious passer meg ikke i størrelsen, jeg er i mellom to størrelser. Det ser så rart ut på meg at tom hun dama i butikken sa at jeg ikke burde kjøpe den (prøvde en bluse og en kjole).
I hvilken butikk selger de mamalicious? Trodde de bare hadde nettbutikk jeg... kunne gjerne tenkt meg å prøve![]()
Svangerskapet på Majorstua
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk, da får jeg ta turen innom der når lønniga kommer![]()
HeheGodt gjort at jeg leste jule-brude-kjoleDe selger også mamalicious på Nordby senteret om du bor på østlandet, de hadde ingen kjoler når jeg var der rundt den 15, men det kommer sikkert. Julebordkjole altså
![]()
Like ved inngangen til maximat, lurer på om butikken heter Best, som i bestseller! De har kun bestseller klær derHeheHvor på Nordby da?
Ja, stemmer det! Tenker på det som vera moda fortsattLike ved inngangen til maximat, lurer på om butikken heter Best, som i bestseller! De har kun bestseller klær der![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Har sett de har mammaklær der ja, men veldig begrensa utvalgDe har vel mamalicious klær på den barnebutikken på Nordby også.. Men de har sikkert ikke kjoler; så stort utvalg har de liksom ikke![]()