Julebord

*snart2barnsmamma*

Elsker forumet
Skal dere eller har dere vært på julebord i år?
Selv skal vi med firma til mannen min på Color Line Fantasy[:)]

ORIGINAL: tullingen

eg har vært me min kjære sin jobb [:D]
va knall gøy

Vi vant kiwicupen så vi vant tur hvor vi ville og sjefen og vi valgte Island, så det ble julebordfeiring der. [:)][:)] Jeg ble ikke med fordi jeg var dårlig.. [&:]

Vi har vært på julebord med mannen i hvertfall..
Langhelg til London [:)]

Har årsfest på jobben min i januar, det skal vi være med på...

jepp, var med sambo sin jobb, helga som var..

ORIGINAL: inki

Skal dere eller har dere vært på julebord i år?
Selv skal vi med firma til mannen min på Color Line Fantasy[:)]

Har ikke hørt noe fra jobben jeg da, så ikkeno julebord i år.. men vi var m følge på Color magic i fjor og DET var stas da!!!! Gled deg masse!!!!!!! hihi[:)]

Vi var med den ene jobben min, da var vi på akvariet i Ålesund. Kosli å drikke og spise blant krabber og fisker.[:)]

Ikkeno julebord på oss i år... Men vi har vært på Fantasybåten i november og det var knallfint og deilig tur. Kose dere![:)]

Vi var på julebord med mannen sin jobb nå i helga! Ikke verst med en helgetur til London! [:D]

har vært på to stykk i år og bare ett gjenstår......

først var vi me mc klubben, så var eg på jobben min med personal og brukerne, og no venter på vi det som jobben til samboer skal ha...........

men gleder meg ikke så veldig mye. alle e jo så full jo........ kjedelig å sitte å se på[:'(]

GLEDER MEG TIL NESTE ÅR EG[:D]

ORIGINAL: Actrine

Vi var på julebord med mannen sin jobb nå i helga! Ikke verst med en helgetur til London! [:D]

Var der sist helg. Hehe. Gjorde dere noe spennende da?;)

Ja self. Var for to helger siden med samboeren min og skal på søn. med min jobb! Kan jo ikke bare legge seg ned og være sjuk og stenge seg inne selv om man er gravid!!! Kjekt og pynte seg litt [:D]

Back
Topp