Julebord!!

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
Jipppiiii ikveld skal jeg på julebord med min elskling!!!
Å så kjekt det blir!!!
Gleder meg kjempemasse til å komme meg litt ut av hus!!! Uten barn.
Det blir første gang jeg er lenger borte enn 1 time fra gullet!
Det blir spennende det!

Veit ikke enda om jeg skal feste! men typen handla baileys til meg igår!!!
å sprit til segselv! hehe.
hadde vært morro! men veit ikke enda om jeg vil være borte fra Sebastian såå lenge. drikker jeg må han jo sove over hos barnevakta(som er min nabo og min søster)
hmmmm.....

gleder meg hvertfall til digg julemat[:D]

Ååå, så koselig!! Jeg hadde unnet meg en frikveld med godt selskap og litt alkohol! Hvis han tar flaske da... Tenk om du kunne sove lenge imorgen[:)] Men det er meg da.... du får vurdere hva som virker rett for deg, og hvis du tar deg barnefri, ska du tenke på at Sebastian er på et trygt sted!!

Åååå. så kos!! Det må du virkelig nyte...drikk og hygg deg, gutten din klarer seg såå fint uten deg, og det er jo om natten, og da sover han jo likevel[:D]

ORIGINAL: jealie25

Åååå. så kos!! Det må du virkelig nyte...drikk og hygg deg, gutten din klarer seg såå fint uten deg, og det er jo om natten, og da sover han jo likevel[:D]

*knis*
min gutt er ikke alltid like glad i å sove om natta. hehe

Hehe, da slipper du å våkne om natta da, hvis han sover borte[:)] De har ikke vondt av å tilvennes andre personer eller hur? Tuva er ikke veldig glad i andre om kvelden og natten, men det går over etter en liten time, da blir hun varm i trøya uten moren sin også...
Dette går så bra så[:)][:)]

Vi skal på julebord neste fredag - med jobben til mannen min.
Jeg liker ikke drikker med alkohol, så det er ikke no problem for meg akkurat - men gleder meg veldig til å få være uten barn noen timer, iallefall[:D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Vi skal på julebord neste fredag - med jobben til mannen min.
Jeg liker ikke drikker med alkohol, så det er ikke no problem for meg akkurat - men gleder meg veldig til å få være uten barn noen timer, iallefall[:D]

Smak bacardi razz med sprite oppi, det smaker overhodet ikke alkohol....ikke i nærheten engang[:)]

Det høres kjempe gøy ut! Du må kose deg masse Amanda, det har du virkelig fortjent[:)]

Du må kose deg skikkelig i kveld ja!Det fortjener du virkelig!!
Hvis søsteren din vil ha sebastian i natt så kan du ikke si nei takk til det!![;)]
Tenk å få sove litt lenge i morgen da,å stå opp å ordne seg alene!Deilig en gang iblandt det!![:)]

Back
Topp