Nærmer seg julebordsesongen, her har allerede påmelding begynt. Skal dere delta på julebord i år? Bare på egen jobb eller blir du med som følge også? Er så i tvil om jeg skal bli med eller ikke...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal på julebord med min egen jobb, skal også på julebord med jentegjengen og innebandylagetsynes det er gøy å være med selvom jeg ikke drikker
kan jo heldigvis kjøre hjem hvis jeg ikke orker å være så lenge
men tenker litt på hva andre tenker når man er med jentegjengen "på byen" med gravidmage selvom man ikke drikker. Hva tenker dere om dette? Kan hende jeg bare blir med jentene på middag og ikke ut etterpå..
Blir ikke helt enig med meg selv om hva jeg syns
Før jeg fikk barn, og så gravide på byen med stor mage, husker jeg at jeg tenkte herregud da, burde ikke hun være hjemme og ikke her? Syns det var rart..
Men det forandret seg når jeg gikk gravid med andremann, at hvorfor skal ikke man kunne kose seg ute om man vil? Jeg har ikke vært på byen gravid, men har vært på litt konsertersyns ikke det er rart nå, så lenge det ikke er slik ekstrem kledning hvor puppene holder på å falle ut og miniskjørt.. Man må ihvertfall kle seg litt mer "skikkelig" syns jeg da
![]()
Det er akkurat samme tankegang jeg harJeg også tenkte før "herregud hva gjør hun på byen? Hun er jo gravid" men nå så tenker jeg at jeg må jo få lov til å være med venninner en tur ut og være sosial. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... får føle litt på det, ikke sikkert jeg orker heller men hvis jeg gjør det så vil jeg jo helst slippe stygge blikk hvis jeg blir med ut. Venninnene mine sier at siden det er julebord så må man kunne ta turen ut, er jo ikke slik at man drar ut ellers, de sier også at de kjenner meg og sier at jeg ikke skal bry meg om hva andre tenker, men ønsker jo ikke stygge blikk eller folk som prater heller.. Haha ja huff miniskjørt og pupper som omtrent detter ut er en tid jeg er laangt forbi
![]()
Haha. Ja uff. Og og tar jeg meg selv i å tenke "at foreldrene lar dem gå slik". Man glemmer fort når man blir gammelHaha, ja jeg blit nesten flau av å tenke på hvordan jeg kunne gå kledt på byen når jeg var 18 altså! Selv midtvinters var miniskjørtet på...
Om du vil, så tenker jeg at du skal dra la med venninnegjengen![]()
Haha. Ja uff. Og og tar jeg meg selv i å tenke "at foreldrene lar dem gå slik". Man glemmer fort når man blir gammelNå er det viktigste å ikke fryse på vinteren, mens da var det korte skjørt og tynne strømpebukser sommer som vinter.