Julebord

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Nærmer seg julebordsesongen, her har allerede påmelding begynt. Skal dere delta på julebord i år? Bare på egen jobb eller blir du med som følge også? Er så i tvil om jeg skal bli med eller ikke...

Blir evt med gubben sin jobb. Orker ikke med min jobb. Må betale hele gildet selv :p Begynner på ny avd i morgen også, å kjenner ingen :p

Jeg skal iallefall være med:) Syns det er kjempekjekt selv om jeg ikke kan drikke; ) usikker på om gubben sitt julebord er med følge da. Men blir med hvis det er det

Skal på julebord på høyfjellet ei hel helg med mann og barn, med firmaet jeg er medeier i. :)

Jeg skal på julebord :-) det er bare 6 km unna der jeg bor. Så jeg tar bilen og reiser hjem når jeg ikke orker mere :-)

Vi arrangerer julebord med venner hvert år. Jeg lager ribbemiddag og samboer lager pinnekjøttmiddag. Ifjor var vi ca 20 stk her hjemme. Utrolig gøy! I år blir intet unntak:)

Elsker julebord, men blir sikkert ingen.. Jobben min er jeg rimelig ny på, og har jobbet lite, men der bruker man kun å ordne noe privat, er ikke noe som blir arrangert av jobben.. Og mannens jobb har ikke hatt julebord siste årene, folk ble for full, haha :p får se om vi kanskje lager til noe med vennene :)

Jeg skal på julebord med min egen jobb, skal også på julebord med jentegjengen og innebandylaget :) synes det er gøy å være med selvom jeg ikke drikker :) kan jo heldigvis kjøre hjem hvis jeg ikke orker å være så lenge :) men tenker litt på hva andre tenker når man er med jentegjengen "på byen" med gravidmage selvom man ikke drikker. Hva tenker dere om dette? Kan hende jeg bare blir med jentene på middag og ikke ut etterpå..

jeg er også usikker. Vi har ikke med følge på julebord, og det blir ett stykke unna, ca 45min kjøring. skal være på ett hotell hvor det blir julebord for andre også. Mens med mannen, der er det alltid julebord hos sjefen, det er ett lite firma og med følge og 10min kjøring. så der skal jeg.

Jeg skal på julebord med min egen jobb, skal også på julebord med jentegjengen og innebandylaget :) synes det er gøy å være med selvom jeg ikke drikker :) kan jo heldigvis kjøre hjem hvis jeg ikke orker å være så lenge :) men tenker litt på hva andre tenker når man er med jentegjengen "på byen" med gravidmage selvom man ikke drikker. Hva tenker dere om dette? Kan hende jeg bare blir med jentene på middag og ikke ut etterpå..

Blir ikke helt enig med meg selv om hva jeg syns :p
Før jeg fikk barn, og så gravide på byen med stor mage, husker jeg at jeg tenkte herregud da, burde ikke hun være hjemme og ikke her? Syns det var rart..

Men det forandret seg når jeg gikk gravid med andremann, at hvorfor skal ikke man kunne kose seg ute om man vil? Jeg har ikke vært på byen gravid, men har vært på litt konserter :) syns ikke det er rart nå, så lenge det ikke er slik ekstrem kledning hvor puppene holder på å falle ut og miniskjørt.. Man må ihvertfall kle seg litt mer "skikkelig" syns jeg da ;)

Ja også skal vi på det årlige julebordet med vennepar, blir litt kjipern å ikke drikke for fest og julebord med de er usannsynlig gøy! Satser på at det blir veldig gøy uansett :D Jeg pleier egentlig å ha jentejulebord hos meg hvert år, men i år får noen andre eventuelt ta det! Blir ikke noe julebord med mannen i år, da vi er På Hovden på julebord med barna som sagt den helga :)

Blir ikke helt enig med meg selv om hva jeg syns :p
Før jeg fikk barn, og så gravide på byen med stor mage, husker jeg at jeg tenkte herregud da, burde ikke hun være hjemme og ikke her? Syns det var rart..

Men det forandret seg når jeg gikk gravid med andremann, at hvorfor skal ikke man kunne kose seg ute om man vil? Jeg har ikke vært på byen gravid, men har vært på litt konserter :) syns ikke det er rart nå, så lenge det ikke er slik ekstrem kledning hvor puppene holder på å falle ut og miniskjørt.. Man må ihvertfall kle seg litt mer "skikkelig" syns jeg da ;)

Det er akkurat samme tankegang jeg har :) Jeg også tenkte før "herregud hva gjør hun på byen? Hun er jo gravid" men nå så tenker jeg at jeg må jo få lov til å være med venninner en tur ut og være sosial. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... får føle litt på det, ikke sikkert jeg orker heller men hvis jeg gjør det så vil jeg jo helst slippe stygge blikk hvis jeg blir med ut. Venninnene mine sier at siden det er julebord så må man kunne ta turen ut, er jo ikke slik at man drar ut ellers, de sier også at de kjenner meg og sier at jeg ikke skal bry meg om hva andre tenker, men ønsker jo ikke stygge blikk eller folk som prater heller.. Haha ja huff miniskjørt og pupper som omtrent detter ut er en tid jeg er laangt forbi :D

Jeg har aldri brydd meg om jeg har sett gravide på byen, man har da lov å kose seg også som gravid, sålenge det er alkoholfritt. :p

Vi skal på julebord med mannens jobb, jobben min arrangerer ikke slikt (kommunalt ansatt jeg). Vi blir til etter middag og dessert og drar hjem når jeg blir sliten, og før festen tar helt av. :)

Det er akkurat samme tankegang jeg har :) Jeg også tenkte før "herregud hva gjør hun på byen? Hun er jo gravid" men nå så tenker jeg at jeg må jo få lov til å være med venninner en tur ut og være sosial. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... får føle litt på det, ikke sikkert jeg orker heller men hvis jeg gjør det så vil jeg jo helst slippe stygge blikk hvis jeg blir med ut. Venninnene mine sier at siden det er julebord så må man kunne ta turen ut, er jo ikke slik at man drar ut ellers, de sier også at de kjenner meg og sier at jeg ikke skal bry meg om hva andre tenker, men ønsker jo ikke stygge blikk eller folk som prater heller.. Haha ja huff miniskjørt og pupper som omtrent detter ut er en tid jeg er laangt forbi :D

Haha, ja jeg blit nesten flau av å tenke på hvordan jeg kunne gå kledt på byen når jeg var 18 altså! Selv midtvinters var miniskjørtet på...

Om du vil, så tenker jeg at du skal dra la med venninnegjengen :)

Haha, ja jeg blit nesten flau av å tenke på hvordan jeg kunne gå kledt på byen når jeg var 18 altså! Selv midtvinters var miniskjørtet på...

Om du vil, så tenker jeg at du skal dra la med venninnegjengen :)
Haha. Ja uff. Og og tar jeg meg selv i å tenke "at foreldrene lar dem gå slik". Man glemmer fort når man blir gammel :-P Nå er det viktigste å ikke fryse på vinteren, mens da var det korte skjørt og tynne strømpebukser sommer som vinter.

Haha. Ja uff. Og og tar jeg meg selv i å tenke "at foreldrene lar dem gå slik". Man glemmer fort når man blir gammel :-P Nå er det viktigste å ikke fryse på vinteren, mens da var det korte skjørt og tynne strømpebukser sommer som vinter.

Oh yes! Tenker akkurat det samme, haha ;)

Var med i fjor når jeg var gravid... Kjempe slitsomt, og ubehagelig syns jeg.
Vi var nyoppstarta og alle hadde div relasjoner til hverandre utenom meg som var helt 100% ny. :/
Uansett så blir jeg så sær når jeg er gravid... Lite sosial og veldig hjemmekjær!

Jeg holder meg hjemme i år å håper på å komme sterkt tilbake neste år!

Jeg får desverre ikke blitt med for vi skal på besøk til svigers samme helg, ellers hadde jeg blitt med. Vi skal ut med avdelingen neste uke da og det gleder jeg meg til :-)

Jeg blir med på julebord, men drar hjem før det tar helt av. Ikke gøy når folk blir veldig fulle, og jeg den eneste skikkelig edrue!
Hadde blitt med vennegjengen ut da - forutsatt at stemningen var forholdsvis rolig og ikke ut på byen byen (les bråkete utesteder med en haug fjortiser).
Kjekt å kunne kjøre hjem når en blir sliten da;)

Back
Topp