Jeg skal med min jobb, det har tradisjonelt alltid vært uten følge så det er det nok trolig denne gangen også. (I tillegg er det alkoholfritt, så ikke ubehagelig å være den gravide som må være edru mellom de andre som slett ikke er det) Det er somregel ikke veldig formelt, og en del av mine kollegaer pynter seg mindre til dette enn jeg gjør til å spise kake i anledning min tantes 58 års dag, for å si det sånn. Jeg har likevel lyst å ha på meg en grei kjole, men trolig blir det den jeg har brukt til det meste dette svangerskapet. Jeg lurer dog på en ny kjole til jul, men vi får se. Vet ikke om vi går på flere julebord. Med jobben til mannen blir det ikke, han er oppsagt (avdelingen nedlagt) så han har bare jobb til 30.11 og julebordet pleier de egentlig ha som nyttårsfest, altså i januar. Vi har av og til gått med lokalavdelinga av fagforeninga, det er hyggelig, og ellers har vi ett med slekt/venner, og det er jo flere anledninger i jula jeg skal ha på kjole, så jeg kan ikke gå i den samme HVER gang. Jeg har en til som rommer magen da, men den er kjedelig den.... hmm...men å kjøpe en gravidkjole bare for jul blir litt overkill, vi får se hva jeg finner på