Julebord :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
har du vært på julebord i år?

Til dere som har vært:
Hvordan synes du det var å være gravid på julebordet? Og kan vi se outfitten?:)

Til dere som IKKE har vært:
Var dere bedt?
Hvorfor evnt valgte du å ikke gå?

har du vært på julebord i år?

Til dere som har vært:
Hvordan synes du det var å være gravid på julebordet? Og kan vi se outfitten?:)

Til dere som IKKE har vært:
Var dere bedt?
Hvorfor evnt valgte du å ikke gå?

Jeg var bedt og påmeldt, men var innlagt på sykehuset når det var :( Kjedelig, for hadde kjøpt kjole og gledet meg :P

Jeg ble bedt med på julebord sammen med de i den barnehagen jeg var vikar i. Jeg valgte å ikke gå pga de skulle på tur til Danmark, og det frista ikke så veldig for denne gravide og slitne kroppen :P Julebordet var også dagen etter vi overtok det nye huset vårt, så jeg hadde nok å styre med i forhold til pakking og flytting og sånn :)

Jeg var ikke på min sin jobb sitt julebord. Er sykemeldt med bekkenløsning og sitte i buss 1,5 t hver vei giddet jeg ikke- ikke klarer jeg å danse og fort sliten. Nei, deilig å ta kveld når man selv vil.
Min manns julebord var vi heller ikke på selv om det var lokalt, sleit med bekkenløsning da også, mannen var akkurat kommet em etter tre ukers kurs borte, så vi koste oss bare hjemme og hadde familiehelg. Hærlig.
Liker egentlig julebord - gøy å treffe kollegaer utenfor kontoret, men i år passet det ikke for oss :)

Har vert på julabord med min jobb:) Då hadde me med følge so da va veldi kjekt!:) Heilt greit å vermed som gravid på fest syns eg, bere te å gå heim når ein sjøl vil:) I november va eg ( me på jobben) på seminar på Gol, då hadde eg ein fotsi kjole ifra Nelly, no på julabordet kjøpte eg ein kjole på Vero Moda:) Begge va litt vie so eg slapp å gå opp i str, samtidig so eg ikkje følte at eg gjekk i ett pølseskinn... ;)

Vært på julebord med jobben :-) Storkosa meg og spiste god julemat og drakk et par munkholm ;-)
Dro rundt halv ett for da ble musikken litt for høy så det ble skikkelig ubehagelig :-/
Her er mitt antrekk :-) Kjole fra HM.

ImageUploadedByBV Forum1418901455.591116.jpg

Var på julebord for et par uker siden, storkoste meg! Hadde på meg en knelang, sort kjole fra lindex, en cardiganjakke med gullmønster fra vero moda og høye hæler fra unisa. Følte meg smashing! :D Og ingen reagerte på at jeg forsynte meg 3 ganger.. Hehe :p

Skal på nytt julebord 24/1, 1 uke før jeg går ut i perm..

Var på julebord med jobben for ca 3 uker siden :) Hadde på meg denne kjolen: http://mamalicious.no/mama-licious/Dresses/new-vivi-s-s-mix-dress/20003400,no_NO,pd.html?dwvar_20003400_colorPattern=20003400_Black&forceScope=
Var hjemme alene så ingen til å ta bilde, og jeg glemte å stille meg foran speilet å ta selv.. :p Men så jo selvfølgelig fantastisk ut ;) Trivelige kollegaer så det var veldig gøy! Men dro hjem sånn ca kl 23. Da var jeg sliten, og folk begynte å bli ganske på'n! Da var det greit å kjøre hjem og legge seg :)

Jeg skulle, og hadde kjøpt kjole, men så ble jeg sykemeldt 100 % i to uker når julebordet var. Sjefen min syntes ikke det passet seg å komme hvis man ikke var i stand til å jobbe.. Følte det var litt kjipt. Jeg hadde liksom tenkt å strekke meg langt for å orke å gå siden det er en ny jobb og jeg gjerne ville bli litt bedre kjent med kollegaene før permisjonen. Men den kvelden var det kanskje like greit jeg ble hjemme, for jeg var temmelig sliten.

Jeg skulle, og hadde kjøpt kjole, men så ble jeg sykemeldt 100 % i to uker når julebordet var. Sjefen min syntes ikke det passet seg å komme hvis man ikke var i stand til å jobbe.. Følte det var litt kjipt. Jeg hadde liksom tenkt å strekke meg langt for å orke å gå siden det er en ny jobb og jeg gjerne ville bli litt bedre kjent med kollegaene før permisjonen. Men den kvelden var det kanskje like greit jeg ble hjemme, for jeg var temmelig sliten.

Hæ?? Sa sjefen din det? Herregud :-( Da hadde jeg blitt skikkelig sur!

Hæ? Klart det passer seg. Værste jeg har hørt. Vi hadde utenlandsweekend, og var ikke spm engang om cår sykmeldte kollega skulle. Klart han skulle det

Var på julebord med en jobb jeg sluttet i april. Har ikke bilde av klærne men ser ikke veldig gravid ut enda :P var kjedelig å ikke kunne drikke men gikk no fint :)

Jeg var invitert, men jeg orket ikke å dra siden jeg vet det er delte meninger om bruken av svangerskapspenger blant enkelte kolleger. Mange tror også at det er det samme som sykemelding. Orket ikke begynne å forklare meg tll alle jeg ikke har sett på en stund. De aller, aller fleste er jo superhyggelige, men et par kan jeg styre meg for å møte. Tanken på å pynte seg, fortsatt ikke føle seg pen, få vondter av å sitte i mange timer, og ha berusede folk rundt seg.. nei. Blæ. Ork.

Hæ? Klart det passer seg. Værste jeg har hørt. Vi hadde utenlandsweekend, og var ikke spm engang om cår sykmeldte kollega skulle. Klart han skulle det

Hæ?? Sa sjefen din det? Herregud :-( Da hadde jeg blitt skikkelig sur!

Hun skrev det ikke på noen negativ måte, bare at hun ville ikke ha kommet, da andre kunne komme til å tenke at jeg heller burde brukt de kreftene på å jobbe. Også satte hun smilefjes etter. Tenker at hun godt kunne ha tenkt seg om en gang til og tenkt at man er jo sykemeldt for ulike grunner. Hadde det vært smittsomt burde jeg jo holdt meg hjemme. Og det hadde kanskje blitt sett rart på hvis jeg var en av de ivrigste på festen, og ble der til siste slutt.
Også er det jo sånn at jeg ikke kjenner sjefen min så godt, for jeg begynte i ny jobb i midten av oktober. Vet ikke om ting ville vært annerledes hvis jeg hadde jobbet der lenger og kjente de andre kollegene mine bedre.
Og ja, jeg ble skikkelig lei meg med det samme. Masse hormoner og alt for lavt jern var ikke noen god kombinasjon med skuffelse..

Vi har ikke julebord, men bruker å ha årsfest i januar. Da vi reiser til byen og alle avdelingene samles. Men denne gangen orker jeg ikke å være med. føler med sliten nå og med ondter. så da orker jeg ikke 2,5-3 timer på buss med den støyen som bruker å være da, for så å være sosial og med på alt arrangement på ettermiddagen og utover kvelden.
Får heller ta det igjen et annet år ;)

Hun skrev det ikke på noen negativ måte, bare at hun ville ikke ha kommet, da andre kunne komme til å tenke at jeg heller burde brukt de kreftene på å jobbe. Også satte hun smilefjes etter. Tenker at hun godt kunne ha tenkt seg om en gang til og tenkt at man er jo sykemeldt for ulike grunner. Hadde det vært smittsomt burde jeg jo holdt meg hjemme. Og det hadde kanskje blitt sett rart på hvis jeg var en av de ivrigste på festen, og ble der til siste slutt.
Også er det jo sånn at jeg ikke kjenner sjefen min så godt, for jeg begynte i ny jobb i midten av oktober. Vet ikke om ting ville vært annerledes hvis jeg hadde jobbet der lenger og kjente de andre kollegene mine bedre.
Og ja, jeg ble skikkelig lei meg med det samme. Masse hormoner og alt for lavt jern var ikke noen god kombinasjon med skuffelse..
Skikkelig elendig lederskap spør du meg! Jeg ville tatt opp dette med tillitsvalgt og sagt hva jeg syns, for det handler om inkludering på arbeidsplassen. På min arbeidsplass så er alle som er sykemeldte bedt, hvis ikke hadde jeg bedt meg sjøl :P Jeg kjørte sjefen hjem da jeg dro (rundt elleve), og han syns det var veldig koselig at jeg hadde kommet :) Forskjell på folk tydeligvis :/

Jeg hadde vært 100% sykemeldt i halvannen uke da jeg dro på julebord. Spiste god mat, danset og koste meg med gode samtaler med kolleger. Var flere enn meg som var edru, og var heller ingen fyllafest, så det med alkoholen var ingen problem.

Så fin du var:-) Er det lenge siden du kjøpte kjolen på Hm? Og er det mammakjole eller vanlig kjole?:-)

Takk :-) Kjøpte den i sommer men de hadde den fortsatt da jeg var der for et par uker siden. Mammakjole ja :-)

Back
Topp