Julebord

Jeg skal på julebord med mannen sin jobb 30. november og på min jobb 13. desember :)

Skal på julebord med jobben 30. november, har en svart kjole eg kan bruke.. får låne bil fra jobben til å kjøre hjemmefra med så skal eg hente en kollega og sjefen på vei til ene kontoret vårt på vors og så blir det ut og spise senere, sa meg villig til å kjøre ene veien men at eg sikkert kom til å bli så trøtt at eg ikkje holdt ut like lenge som andre så ble det å kjøre hjem igjen uten de..

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Ooooo da kan du kle deg ut som lucia! Et laken med hull til hodet og antrekket er ferdig :D så lettvint a gitt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hahaha, Ja, det var en god idè. Sliter med å finne en fin julebordskjole(vil helst ha rød) så kanskje jeg bare skal hive et laken over meg ;)

Har tenkt å ta meg en tur på julebord, men tror det blir tidlig kvelden;)

Jeg skal på julebord både med samboer sin jobb og min egen. Har nettopp kjøpt to mammakjoler på asos og fikk de i posten her i forrige uke, de var så fine! Gleder meg til å ha dem på :D

Var på julebord i går med vennegjengen. Det var kjempekoselig. Vi endte opp på byen der vi danset litt før vi tok kveld. Kjempekoselig kveld. Jeg kjørte ettersom jeg var den eneste edrue der. Måtte måke frem bilen da det var på tide å dra. Det hadde snødd så mye at det var vanskelig å ta seg frem. Heldigvis har jeg gode dekk og en god bil. ;)

Eg var med sambo på julebord nå i helga. Gleda meg ikkje så veldig, men blei faktisk veldig kjekt. Til alt hell så var ei av de andre "konene" og gravide, så me blei sittende å skravle heile kvelden;)
Men kjente det veldig i bekkenet på søndagen då, men syns det var verd det;)
Hadde på meg ein heilt svart boob kjole med glittrete bolero og burgunder smykker.

Back
Topp