Julebord

mamma2012<3

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Så at noen andre diskuterte klær til julebord.

Men hvordan er det her? Skal dere på julebord eller står dere over i år?

fra app'en

Jeg fikk tlf fra en kollega som sa at det stod mellom to alternativer i år (middag på lokalt hotell eller danskebåten) og hun skulle høre med alle hva de fleste ønsket. Men har ikke hørt noe mer etter det. Jeg sa jeg blir med på middag men ikke fest etterpå. Må kanskje spørre om det er avtalt en dato og påmelding - kan fort bli glemt bort når man er sykemeldt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal på julebord i morgen!! =D Bruker å ha julebord med noen venner jeg jobbet sammen med før. Vi er alle arbeidledige. Jeg regner med jeg kommer til å være sjåfør ettersom jeg er edru denne jula. Jeg koser meg like mye på fest som ellers, men nå husker jeg ALT, og kan fortelle de andre hva de endte opp med å gjøre utover kvelden. Vet ikke hva jeg skal ha på meg enda, men har 4 valg. To lillakjoler, en rød og en sort. Tror det blir den sorte siden det er den eneste mammakjolen...

Har egentlig nattevakt når vi har julebord, men hvis jeg blir sykemeldt blir jeg kanskje å høre om det er mulighet for å få være med å spise. Orker nok ikke vøre der å observere fylleriet etterpå...

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg står over julebord i år.. Bekkenet hadde ikke holdt ut gjennom middagen engang:(

Ska faktisk på to julebord i år, ett med de andre ergoterapi studentan og læreran. Og så med jobben til sambo. Har en svart og en lilla mamma kjole som blir å bli brukt om hverandre på julebord og jul og nyttår :-)

Skulle vært i kveld, men hadde ikke sjans å komme meg avgårde pga bekkenet :( Var på venninne julebord 2.november hjemme hos en venninne.. Kjempe koslig :)

Julebordet til mannen er 25 januar, så jeg har valgt å stå over :p
Vårt er i desember en gang, men har aldri deltatt. Det er for alle kommuneansatte, og synes det blir så upersonlig..

Skal med jobben siste fredagen i November. Blir på Holmen hotell med gooood mat :) Da både eg og gubben jobbar i samme firma er vi enige om at vi blir med på middagen og litt sosial før vi reiser heim. Me har jentungen den helga og han vil ikkje vera fyllesjuk + pappaen min med bonusmor og bonusøster kjem på besøk den helga. Har ein fotsid kjole som eg kjøpte til eit bryllup i mars som eg reknar med eg kan bruke. Er berre "stram" under puppen.

Last edited:
Skal ivei en liten tur tenkte jeg.. Jeg og sambo jobber på samme plass, så da er det greit at han har meg som sjåfør når kvelden er over;)

Blir med mannen på julebord, men står over eget. Hans er om to uker, mens det med skolen min er 20. desember. Har ingen planer om julebord 20.desember, dummeste datoen jeg har hørt om.

Termin 2.februar 2014

Ingen julebord på meg i år, litt lei meg for det men..

Blir med mannen på julebord, men står over eget. Hans er om to uker, mens det med skolen min er 20. desember. Har ingen planer om julebord 20.desember, dummeste datoen jeg har hørt om.

Termin 2.februar 2014

Enig med deg der!

Jeg skal på julebord 29.nov. Gleder meg til masse god mat, hvis jeg får plass til så mye.

Har en lilla kjole fra sist jeg var gravid, bruker nok den i år også:)

fra app'en

Termin 2.februar 2014
Ja den var drøyt sen!

Litt usikker på om jeg orker å dra på julebord i år. Føler jeg kommer til å bli midtpunktet og at alle skal spørre og ta på magen min. (Typisk på jobben) også vet jeg heller ikke hva jeg skal ha på meg og har ikke lyst til å kjøpe noe jeg bare kan bruke en gang.

Back
Topp