Julebord

mh25

Blir kjent med forumet
Januarhula 2014
Dette har sikkert blitt spurt om flere ganger. Jeg lurer veldig på hvor jeg kan få kjøpt finklær til julebord og julaften.. Ikke så enkelt :(

Jeg tipper at jeg er så enormt svær i de tider at jeg orker ikke kjøpe all verden - har en svart kjole fra h&m som kan pimpes opp, i tillegg til at jeg fikk låne en av en kollega med litt glitter på. Sliter mer med å finne gode strømpebukser som sitter oppe! :-) Men synes det er mye fint på mama liscious sine nettsider..

Vagging ja. Blir nesten sjøsyk når jeg går, for jeg vagger sånn:p haha!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Om jeg har vært lenge i ro så vagger jeg noe sjukt...flaut

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte en på lindex i dag :)

Jeg kjøpte paljettkjole i svart på H&M Mama for 300. Syns den var veldig fin! Strømpebukser er mye verre å finne, syns alt strammer. Kanskje jeg må vurdere stayups? Ja, for jeg føler meg jo SÅ sexy for tida - vagge-vagge.. :D

Jeg kjøpte en kjole til 399 på Zalando... Blir nok brukt mye i desember :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes det er masse kjoler som er løse fra under puppene...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet du noe om hvordan de er i størrelse i forhold til feks HM sine mammaklær? :)

Jeg har bestilt klær i den str jeg brukte før jeg ble gravid og de passer bra:) har ikke kjøpt så mye klær på hm utenom tights, så har ikke så mye å sammenligne med:p

Jeg har bestilt klær i den str jeg brukte før jeg ble gravid og de passer bra:) har ikke kjøpt så mye klær på hm utenom tights, så har ikke så mye å sammenligne med:p

Takk, da prøver jeg meg på min vanlige str jeg og ;)

http://mamalicious.no har også mye forskjellig ammeklær:) tenkte å bestille noen litt løse topper der:) syns det er så mye greiere å bestille ting på nette enn å gå i butikken:p slipper alt maset og ikke mist smerten av å bevege seg så mye!:)

Jeg har en mammakjole som jeg brukte i et bryllup for ikke så lenge siden så jeg tenkte å bruke den. Ellers så tror jeg nok folk skjønner at vi kanskje ikke pynter oss så kjempe mye når vi er så gravide som vi er :)

Har kjole, men sliter med SKO, siden jeg er hoven i beina! Dritt!

Back
Topp