Julebord

Nann

April2013s prinsesse :p
VIP
Flere som skal på det i år og sliter med What To Wear?
Har en mammautgave av Den Lille Sorte - eneste jeg har å velge i. Så spørsmålet er: hvordan pimpe den opp?
I hodet mitt har jeg en skikkelig party paljettbolero eller lignende - men finner det ikke i noen butikk. Noen som har noen tips?

Ønsker meg så noen sko som ligner disse Sparkely Shoes - men må ha lavere hæl, selv om disse ikke er høye en gang..... Har bare måttet innrømme at jeg ikke orker å gå på heler noe særlig mere.....erfarte forrige helg....

Alle forslag tas i mot med super takk!!
Vis meg gjerne ditt julebordantrekk - inspirasjon trengs ;)

EDIT: måtte ta bort bildene og bare legge inn link for bildene ble eeeeenorm selv om jeg eskalerte de ned på skjermen :P

Vi skal på julebord om 14dager, og med mindre magen vokser kjempe mye på de ukene satser jeg på å få plass i en enkel svart kjole jeg har :) Med førstemann kjøpte jeg en sort finbukse jeg kan bruke hvis kjolen ikke passer :) så tar jeg en topp til som er litt vid over magen, altså samme jeg hadde julaften når jeg gikk med førstemann :)

Når det kommer til sko har jeg ingen sko med så veldig høye hæler, det for at jeg ikke skal bli høyere enn min mann:)

Åja, statement smykker er gørrstilig! Super lei meg for at jeg ikke kan går med det, får vondt i hodet og nakke etter 10 min med smykke på, og det er til og med bare mitt lille diamantanheng....men øredobber og armbånd går jo fint :)
Var derfor jeg tenkte en bolero eller lignende kunne være mitt statementsmykke i år ;)

Skal på vennejulebord neste helg. Da kommer jeg til å ha på meg en fiin lang genser fra hm, tights og høye støvletter. Får heller pimpe opp sminke og hår litt, tenker jeg :)

Funker jo ofte veldig bra det!!
Gjorde det selv forrige helg da jeg var på venninnejulebord :)

Føler bare at julebordet med jobben liksom er veldig pyntet. Det er i den store ball salen på et av de fineste hotellene i området med 150 gjester - samt at det er meg som arrangerer. Kjenner at jeg føler jeg må pynte meg litt ekstra.

Ja, det er jeg enig i. Jeg hadde egentlig tenkt å se meg om etter en lang kjole med plass til magen på f.eks kappahl eller noe. Kan jo være du finner noe der?

De glitterskoene var skikkelig lekre! Men for en hel ;) Kikket inne på Vero Moda og da fant jeg bare to butikker, Sørlandssenteret og en i Markensgtate, men ikke sikkert de selger mamalicious der da..faktisk bare to butikker i Norge ser det ut som som selger mamalicious o_O

Her blir det nok å velge en av mange kjoler jeg har i skapet. Flere i stretch og/ eller empir-liv, så de sitter bra over den lille babykulen ;)

Så de hadde sånn bolero på BikBok i dag, ikke for gravide da men, men kan jo være det funker likevel :)
Skoene var nyyydelige!! :) :)

Jeg har allerede vært på et julebord, og skal på to til i desember. Satser på at noen av kjolene jeg har fortsatt passer da (ikke sånne helt ettersittende kjoler altså). Bolero kan jo være fint til. Eller rett og slett bare litt smykker, stort kjede eller litt synlige øredobber feks :)

Jeg så faktisk glitter bolero på Cubus. Tror de hadde sølv/svart/gull.. De så ganske fin ut da..:-)

Skitt - det er jo bare 1 uke til :eek:
Må jo se å få bestilt i dag og jeg skal ha noe fra en nettbutikk!

Back
Topp