Samboeren min vil absolutt ha meg med på julebord 20.November, og jeg har også veldig lyst...det skal være på ett hotell i byn, ikke overnatting. Så sporte jeg om de kom til å dra ut på byen etter middag og sånn...og det skal de nok helt sikkert...Jeg har DRIT lyst til å gå på byn og sånn jeg også..og med mine hormoner begynte jeg å grine for jeg syns det blir så dumt at jeg skal være med på middag osv, men så skal alle på byn...og da må jeg hjem!?!?!?!
Om de skal ut på byn, og jeg har 1 måned igjen...er det teit å være med de ut? Tenker siden det er i julebord sesongen så er det litt spesielt...men akkurat nå så bryr jeg med litt om hva andre hadde tenkt om de ser en høygravid dame på byn? Er jo med julebord...arg...vet ikke jeg:(
Om de skal ut på byn, og jeg har 1 måned igjen...er det teit å være med de ut? Tenker siden det er i julebord sesongen så er det litt spesielt...men akkurat nå så bryr jeg med litt om hva andre hadde tenkt om de ser en høygravid dame på byn? Er jo med julebord...arg...vet ikke jeg:(