JULEBORD PÅMELDING!!!!

Jeg kan drikke vin... hvis jeg ikke har blitt gravid enda da! Så jeg tror jeg heller sier at jeg ikke kan...VIL være gravid når vi treffes!

Gleder meg masse til å se dere alle!

Meld dere på alle som kan da! Lover at det blir koselig. Vi hadde det fint når vi møttes sist!

M

Ja vi får vel håpe at du ikke kan drikke vin monicabebe [:D]
Men du kan jo drikke alkoholfri da..hehe...

Bare lurer på alderen på alle oss som skal jeg [:D]
Jeg er 22 år iallfall..

Jeg er 25 år.

Dytte, dytte

27 år!

Kom på julebord alle sammen! Kjempekoselig om flere blir med!!

M

Så kommer jeg da, med mitt teite spørsmål..... Noen som har noen tanker om hvor lenge vi i såfall kommer til å holde på? Siste bussen ut i ødemarka her går 2230 fra Oslo for min del[&o]

jeg er 24

Ja, da skal jeg også være med!
Et lite ønske er bare at det kan være et sted hvor de har mer enn bare eksotisk mat[:D] hehe...
Er forresten 25år....

LOUIS
BAST
nettemor
linka¨
monicabebe
panterinnen
Hanna C
Poca
Snuppa80

ååååå neeeei blir jeg den minste... haha [:D][:D] bare tuller altså...
Gleder meg nå jeg. Håper du finner en koselig plass da [:D]

skal finne en koselig plass i løpet av uken må gi folk en siste sjanse til og melde seg på!!

kom igjen nå da folkens...vet da at det finnes flere i oslo områdene her inne...
Tenk så kos å finne på noe sånt før jul da [:D][:D]

Er enig med deg panterinnen. Det hadde jo vært kos og se andre før eventuelle barn kommer til verden. Man kan skape gode kontakter og venner. Jeg gleder meg veldig ihvertfall.
Klem

Har kjempelyst til å være med. Men den dagen skal jeg faktisk feire 25 års dagen min med familien! Blir ikke noe storfeiring med venner i år. Og da er det jo bare noen dager igjen til termin....

dytte, dytte...

kan hende jeg kan bli med...Får se om det passer først...

Back
Topp