JULEBORD PÅMELDING!!!!

louis22

Elsker forumet
HEI JEG SER ETTER ET STED VI KAN HA JULEBORD MEN MÅ VITE HVOR MANGE SOM KOMMER ...SKRIV DERE PÅ LISTEN...
DATO ER 10.12.05 KL:18.00

PÅMELDINGSLISTE:

LOUIS

PÅMELDINGSLISTE:

LOUIS
BAST
nettemor
linka¨
monicabebe

det blir i oslo men må vite hvor mange som kommer så jeg vet hvor jeg skal holde av bord men tenker på et lite hyggelig sted med god mat ...n\med god tog og buss forbindelse

Heisann[:D] Hva blir prisen ca?

hadde ikke tenkt til og bestille med mat men slik at alle kan bestille det de vil og bruke det de vil.. blir vi veldig mange kan jeg jo ordne en meny og kuvertpris men det kommer sikkert ikke så mange at dette er nødvendig selv om det hadde vært gøy

Et sted alle kanskje hadde likt maten er jo djengis kahn ved siden av eldorado på youngstorvet. Slenger bare ut et forslag. Der kan man spise så mye man vil for x ant kr og maten plukker man selv og ser at det blir stekt. Kjempegod mat der.
Klem

Så lenge det blir et sted hvor de serverer vegetarmat, er jeg veldig fornøyd[:D]

De serverer stort sett det man vil ha på djengis kahn. Man velger selv fra et bord med kjøtt og grønnsaker og ting.
Klem

ORIGINAL: louis2

PÅMELDINGSLISTE:

LOUIS
BAST
nettemor
linka¨
monicabebe
panterinnen

Hei jenter

Jeg har kjempe lyst til å være med men det passer ikke for meg denne gangen, det var kjedelig, men sånn skjer. MEN Lille Snodig vil ha full rapport!!!![;)]

holdefastklem til jentene "mine"[:)]

ORIGINAL: panterinnen

PÅMELDINGSLISTE:

LOUIS
BAST
nettemor
linka¨
monicabebe
panterinnen
Hanna C

ORIGINAL: Hanna C

ORIGINAL: panterinnen

PÅMELDINGSLISTE:

LOUIS
BAST
nettemor
linka¨
monicabebe
panterinnen
Hanna C
Poca

øy bare ett spørsmål.. alle dere som har medlt dere på.. er dere gravide hele gjengen???
altså da ingen andre enn meg som kommer til å ta ett glass rødvin og sånn??

hehe.. det er bra da [:D]
Da er ikke jeg den eneste med rødt i glasset...hehe

skulle gjerne vært med!
mn sånn situasjonen er akkurat nå blir det familiebesøk den helga (enten j fortsatt er gravid el ikke)
Syns tiltaket er kjempebra!!
kos dere!

Back
Topp