Julebord.. OPPDATERT

jealie26

Gift med forumet
med vennegjengen i dag[:)] det blir herlig...komme seg ut uten barna[:)] svigermor skal ha de i natt...så da er det visst bestemt at jeg skal bli sjenket i kveld...hjelp!!!! Det tar vel ikke lang tid før det begynner å svirre i hodet mitt likevel[:)]

Dere skal i helgen da jenter?

Jammen så skulle det vel ikke være min tur i dag heller. Er det mulig. Nå trekker svigermor seg som barnevakt[:(]

Haha, Mammacili: de mennene var råkule!! Ler meg skakk!

Idag er planen at vi ENDELIG skal spise pizza, siden det er helg, og rydde og vaske ferdig til innflytningsfesten imorgen. Så er det altså fest imorgen[8D] blir så moro, har invitert en del folk, så høytalerene og dansegulvet blir brukt tenker jeg! Lillegull skal sove hos foreldrene og søsteren min. De koser seg glugg med ham på besøk!!

Vi skal også på julebord i kveld. Det er med jobben til kjæresten. Gleder meg til å komme ut en tur, men gruuuuer me til å være borte fra Lillemor! I morgen skal vi til noen venner på middag og spill og søndag skal vi vaske og ta frem adventspynt her hjemme før vi skal på adventsgrøt hos broren til kjæresten med familie. Gleder meg til å pynte litt her hjemme jeg nå! [:)]
Snikinnførte litt jul på bader i sted, med røde hånklær, røde store kubbelys og en svibel i rød potte [:D]

Vi skal på juleord i morgen [:D] Gleder meg til en unge! Kristoffer skal være hos tanten og mormor skal være der, så han er i trygge hender... Men jeg gleder meg mer til å sove på hotellet.... SOVE [:D]

Ååå,så gøy da!!Håper du får det skikkelig morsomt!!!Er gøy å ta se en real fest en gang iblandt å!![:D][:D]
Det blir ei rolig helg på oss,var på julebord hele forige helg!!Så da må jeg ta det rolig til neste gang jeg skal på julebord!(om 14 dager)Gleeeder meg!!![:)][:)]

skal ut på "byen" i måro. 3 av 4 av oss som skal ut har fått baby i år. kan bli moro å sjå kor lenge me holde ut[8D][8|][;)][:D]

ORIGINAL: jealie25

med vennegjengen i dag[:)] det blir herlig...komme seg ut uten barna[:)] svigermor skal ha de i natt...så da er det visst bestemt at jeg skal bli sjenket i kveld...hjelp!!!! Det tar vel ikke lang tid før det begynner å svirre i hodet mitt likevel[:)]

Åhh! *Misunne en smule*

Helga mi e rolig som de fleste andre helger. Typn har vært innom fra igår av og kjøre til jobb ikveld igjen (holdt på siden høst) så æ blir alene her i kjellerleiligheten med gullet. Seff har æ mamsen og papsen i overetg, så det blir vel kos med dem.

Ikveld skal æ å gulle på 17årsdagen til en fetter av mæ, så der håper æ å få et aldri så lite
Slæktstreff !

Lørdag skal æ kanskje ta en alene-besøkstur når lillen tar kvelden (mormor og morfar barnevakt). Men før det skal julegardinene opp

Søndag skal æ ordne med Ribbe til fam min i overetg, for å feire 1.søndag i adventen.
Søndag kveld blir det Robinson fra sofakroken

Jammen så skulle det vel ikke være min tur i dag heller. Er det mulig. Nå trekker svigermor seg som barnevakt[:(]

Nei, så kjedelig da! Hvorfor trakk hun seg?
Denne helgen skal jeg på rakfisklag. Hadde egentlig håpet at Cecilia tok flaske nå, slik at jeg kunne spise rakfisk og, men nei da det gjør hun ennå ikke, så da blir det pizza på meg, som de 2 tidligere årene, hvor jeg har ammet og vært gravid da og.
Ellers skal jeg jo egentlig på julebord med jobben til uka, men det ser dårlig ut. Hadde håpet Cecilia tok flaske innen den tid. Håper fortsatt!!!

uff så kjedelig!!
skjønner ikke at man kan trekke seg i siste liten, da skal man ha god grunn for å ikke stille opp mener nå jeg!!
håper du får en fin kveld alikevel[:)] 
sender deg en klem!!

jeg skal på julebord selv i dag men uten alkohol, må kjøre et stykke så da blir det så pes!!
Sambo skal ha snuppa så får håpe det går bra!!
ha en fin kveld jenter[:)]

så dårlig gjort da! sa hun hvorfor??

Fy søren så kjedeli!!!

Får håpe det går en anna dag da...

Jeg vet skikkelig dårlig gjort. Det er så ofte hun ikke kan være barnevakt,tror hun har passet tuva 2 ganger jeg, og mamman min bor jo så langt unna. Så det er så kjedelig, det er jo så deilig å bare få være kjærester innimellom......

Hun kunne ikke fordi hun hadde ikke fått tak i kjæresten sin og trodde det var noe galt, og etter det så fikk hun så vondt i hodet...er så dårlig...det er alltid noe....

Nei og nei, så kjedelig.. [:(] Du er nå uheldig!!

Ånei, det var råttent[:'(] Får vondt av deg nå!!! Jeg skal være hjemme, du kan lempe henne av her[;)] hehe

[:@] noen altså!
Håper du snart får ta det igjen på annet vis!
*trøsteklem*

Dårlig gjort [:-]

Å fy,for ei dårlig unskyldning!!![:'(]Hadde sikkert gledet deg masse til den kvelden her,åsså trekker hun seg!!Hvor er samvittigheten hennes da???!!!!![:@][:@]Håper du får ta det igjen ei anen helg da!![;)]

ORIGINAL: tyren81

Å fy,for ei dårlig unskyldning!!![:'(]Hadde sikkert gledet deg masse til den kvelden her,åsså trekker hun seg!!Hvor er samvittigheten hennes da???!!!!![:@][:@]Håper du får ta det igjen ei anen helg da!![;)]

Jammen så skulle det vel ikke være min tur i dag heller.

[:o]NEI! Og jeg som hadde gledet mæ sånn for deg! Du hadde fortjent den!

Back
Topp