*..Tina..*
Glad i forumet
ORIGINAL: lnie
Kan han(dere?) dra på julebordet og så dropper han å drikke da?
Sign denne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lnie
Kan han(dere?) dra på julebordet og så dropper han å drikke da?
quote:
ORIGINAL: Chanittha
sist vi pratet om dette julebord, var vi enig om at vi skal dra, og at han ikke skulle drikke. men så fikk jeg hørt igår at han skulle drikke allikevel og har bare skrivet seg selv på listen og ikke meg.
da reagerte jeg selvfølgelig på...
så når han kommer hjem idag så skal jeg diskuter litt mer med han om dette, trur jeg skal bare troppe hele greier... føler at d bare blir stress for min del.
også vil jeg jo at han skal feir litt julebord med sine kollega før han blir far, d fortjen han jo, men d ser ikke ut som om forstår hva je mener med dette
føler at jeg blitt etterlatt bare for at han ville drikke, ååh mannfolk!
Klarer virkelig ikke å skjønn hvorfor alkohol skal være så viktig jeg
ORIGINAL: Ca.milla81Enig!!!!
Helt ærlig synes jeg han oppfører seg litt barnslig jeg.....dere kan jo dra begge to,og heller dra hjem sammen når det begynner å bli litt for mye fyll.....
Som du sier,du kan ikke noe for når baby velger å melde sin ankomst,og det er jo synd hvis han skal være full eller berusa da....spørs om han slipper inn på fødestua i det hjele tatt hvis det lukter alkohol av han....
Må jo si at det har jo litt med prioriteringer også da......klarer han ikke la være å være med på julebord i år,han skal jo tross alt bli pappa....DET må jo være mye mer spennende enn et julebord.
Julebord er det hvert år......man får ikke mulighet til å oppleve det å bli foreldre hvert år[;)]
Lykke til med "avgjørelsen",det ordner eg p en eller annen måte
*klemme-på*
ORIGINAL: Ulva
Spør han hva som er viktigst da... dra ut å drikke seg full på julebord eller være med på fødsel? Han skal jo bli pappa!! Julebord kan han være med på alle andre år...og som andre sier her, han trenger jo ikke drikke!
Her har sambo fått alkoforbud men om han ønsker å dra på julebord med jobben så skal han for all del det, så lenge han kommer edru hjem!