arbeidsplassen til samboen skal ha julebord den 12 desember, d vil si 8 dager før terminen. og jeg har da selvfølgelig lyst til å dra jeg også, men han vil helst ikke at jeg skal være med. så han meldte ikke meg på listen,
hvorfor d, spurte jeg..
jo han sier d at han ville ikke at fulle folk skal dytte borti meg osv. mens jeg er høygravid også kan ikke han drikker seg litt full.
seff kan han drikke, men d ville vært synd om ungen skulle komme da, også er jeg avhengi at han skal kjøre meg om fødsel starter...også skal han liksom være dritings under fødsel..[:@]
d er liksom ikke jeg som bestemmer når ungen kommer også da, virker ut som om han er litt iritert for at jeg stopper han i å gå på julebord og ha d gøy liksom.
så sier han da at, da får han heller droppe julebord i år han også.
uff hva skal jeg liksom gjøre, jeg vil jo at vi skal dra.
men om ungen kommer så ville d være synd om han drikker også er ikke han stand til å kjøre og hvis vi dropper julebord så skjer d ikke noe fødsel...[:'(]
sitter her å tenker om er d er min feil med å hindre han i å dra....[:(]
hvorfor d, spurte jeg..
jo han sier d at han ville ikke at fulle folk skal dytte borti meg osv. mens jeg er høygravid også kan ikke han drikker seg litt full.
seff kan han drikke, men d ville vært synd om ungen skulle komme da, også er jeg avhengi at han skal kjøre meg om fødsel starter...også skal han liksom være dritings under fødsel..[:@]
d er liksom ikke jeg som bestemmer når ungen kommer også da, virker ut som om han er litt iritert for at jeg stopper han i å gå på julebord og ha d gøy liksom.
så sier han da at, da får han heller droppe julebord i år han også.
uff hva skal jeg liksom gjøre, jeg vil jo at vi skal dra.
men om ungen kommer så ville d være synd om han drikker også er ikke han stand til å kjøre og hvis vi dropper julebord så skjer d ikke noe fødsel...[:'(]
sitter her å tenker om er d er min feil med å hindre han i å dra....[:(]