Julebord + kjole = :(

Nathalie_91

Glad i forumet
Jeg finner ingen kjoler.... Kan noen hjelpe meg? Er ikke så veldig glad i floyd kjoler, og må gjerne skjule rygg og ha litt armelengde :)

Pris: 5-600 kr :)

Håper noen kan hjelpe meg! Julebordet er til fredag :S

Jeg hadde planer om gjenbruk, men har i siste liten ombestemt meg, i allefall hvis utfallet blir bra. Vil også ha noe som dekker rygg, men det er umulig og kombinere med noe som passer over magen. Min anbefaling må bli noen av kjolene til mamalicious. Selv bestilte jeg fredag kveld den enkleste kjolen de har, en grønn med tynne stropper, og håper den går bra med en sort Bolero fra zalando med heldekket rygg, og kvart lengde på armene i blonder. Til det skal jeg ha noen helt enkle sorte kileheler. Hvis det ikke fungerer blir en gjenbruk av en lang lilla kjole, men også med Bolero. Zalando har en del utvalg i mamma klær, og bestiller du raskt kan du være heldig å få det i tide, de er som regel ganske raske. Lykke til, håper det ordner seg :-)

Jeg hadde planer om gjenbruk, men har i siste liten ombestemt meg, i allefall hvis utfallet blir bra. Vil også ha noe som dekker rygg, men det er umulig og kombinere med noe som passer over magen. Min anbefaling må bli noen av kjolene til mamalicious. Selv bestilte jeg fredag kveld den enkleste kjolen de har, en grønn med tynne stropper, og håper den går bra med en sort Bolero fra zalando med heldekket rygg, og kvart lengde på armene i blonder. Til det skal jeg ha noen helt enkle sorte kileheler. Hvis det ikke fungerer blir en gjenbruk av en lang lilla kjole, men også med Bolero. Zalando har en del utvalg i mamma klær, og bestiller du raskt kan du være heldig å få det i tide, de er som regel ganske raske. Lykke til, håper det ordner seg :)

Høres fint ut! Jeg skal ta å kikke på zalando :)

Nelly.com har mange fine og noen med lange armer:)

Den kjolen jeg.bestilte fra mamalicious lørdag formiddag er nå avsendt så de er raske der :-)

Jeg fant min julebord-kjole på bikbok (!!). En litt vid model som gav meg pen gravid-mage. 3/4 armer og rund hals, glidelås i ryggen helt til nakken. Blå/svart/hvit-mønstret, men totalt sett mørk i fargen. Ble veldig pen med et stort smykke. Tror den egentlig er en del av kolleksjonen ment til vinter/vår?

Jeg fant på h&m.. Knelengde inntilstittende så magen kommer godt frem og med plenty stretsh
helt basickjole med langeermer..kjøpte den i 3 farger,grå,blå og svart.. Så kan en selv velge hvor pyntet en vil være med å legge til accsessories :)

Sjekk på kjoledamen. No de er utrolig raske på levering :)
Hvordan kjole på Kjoledamen? sånne 50-talls kjoler som de selger mest av har ikke mye plass til mage!

Den kjolen jeg.bestilte fra mamalicious lørdag formiddag er nå avsendt så de er raske der :)
Spennende... håper du blir fornøyd. Kanskje vi skulle lage en penkjole tråd etter jul ei gang... vise fram alle de flotte Mai-magene i penstas :P

Alle audrey modellene skrår ut fra under brystet, min julekjole er kjøpt derfra.. Plass til stoooor mage:)

Ikke hvis man er som meg, med lange bein og litt kort overkropp! For min del skrår de ikke ut før omtrent 5cm over navlen, så jeg får definitivt ikke plass til magen i dem... :)

Jeg fant min julebord-kjole på bikbok (!!). En litt vid model som gav meg pen gravid-mage. 3/4 armer og rund hals, glidelås i ryggen helt til nakken. Blå/svart/hvit-mønstret, men totalt sett mørk i fargen. Ble veldig pen med et stort smykke. Tror den egentlig er en del av kolleksjonen ment til vinter/vår?
Den kjolen har jeg i svart! Kanskje jeg skal bruke den? :)

Back
Topp