julebord kjole?

Meremer86

Forelsket i forumet
noen som har noen gode råd om julebord kjole? skal på det første julebordet om 2 uker, og lurer veeeldig på hva jeg skal ha på meg;p

Jeg fant meg en kjole på bubbelroom som jeg tenkte å bruke :) Skal ha tights under.

Bubbleroom / H Klänning

Jeg vet ikke om de har Sorbet der du bor(de har i Molde og Ålesund), men jeg fant en fin lang kjole der.  Den hadde "strekk" rett under brystene så magen ble fin og rund i den og jeg så ikke tjukk ut, bare gravid :) jeg skal prøve å legge ut bilde av den i løpet av dagen ;)

Fine kjoler jenter :)

Jeg sverger til A formet kjole,med stram bolero/jakke over,da kommer magen fint frem...
Bukse,med dress jakke er å ok på julebord! :) Synes det er gøy å pynte meg nå,med mage!
Slipper å tenke på,"ikke stram mage"!!! Hihi....

Kos dere på julebord jenter :)

Fine kjoler jenter :)

Jeg sverger til A formet kjole,med stram bolero/jakke over,da kommer magen fint frem...
Bukse,med dress jakke er å ok på julebord! :) Synes det er gøy å pynte meg nå,med mage!
Slipper å tenke på,"ikke stram mage"!!! Hihi....

Kos dere på julebord jenter :)

snart2barnsmamma<3 skrev:
ja, det var fine kjoler! trur jeg har sett det sorbet merket hos be-young:) hva syns dere om denna? er den som heter elisabeth dress :)
http://cubus.com/no/#/no/Kolleksjon-dame/Kjolerskjort/11/

Har styrt unna slike kjoler da jeg er redd for å se mye større ut enn jeg er. Så jeg velger de som heller er tettsittende :)
Men kan jo hende den er veldig fin på med et belte under puppene :)

esilenot skrev:
Jeg fant meg en kjole på bubbelroom som jeg tenkte å bruke :) Skal ha tights under.

Bubbleroom / H Klänning

Den der var nyyydelig!! Hva betalte du for den??

esilenot skrev:

ja, det var fine kjoler! trur jeg har sett det sorbet merket hos be-young:) hva syns dere om denna? er den som heter elisabeth dress :)

Har styrt unna slike kjoler da jeg er redd for å se mye større ut enn jeg er. Så jeg velger de som heller er tettsittende :)
Men kan jo hende den er veldig fin på med et belte under puppene :)

hmm..ja, kanskje sant det!

Vipsis skrev:

esilenot skrev:

Bubbleroom / H Klänning

Den der var nyyydelig!! Hva betalte du for den??

219kr  De har den i flere farger også. I rød,sort og sjøgrønn :D

Bubbleroom / H Klänning Blå Bubbleroom

Jeg har bestilt denne fra Bubbleroom.no. Er veldig spent på hvordan den kommer til å sitte..

_Snepsi_ skrev:

Jeg har funnet meg en vanlig kjole på b-young:).
Prøvde nylig denne kjolen i rødt du linker til på cubus, synes den var veldig høy over bysten opp mot halsen, og rar over puppene, ble litt "kjerringaktig" på meg.. 

ok, da trur jeg nesten ikke jeg gidder å prøve den engang jeg..;)

2410 skrev:
Bubbleroom / H Klänning Blå Bubbleroom

Jeg har bestilt denne fra Bubbleroom.no. Er veldig spent på hvordan den kommer til å sitte..

den var fin da:)

Idag kom kjolen jeg hadde bestilt fra Bubbelroom og jeg er kjempefornøyd

Min kom rett før helgen, men den passa ikke:( Må bytte den i en større størrelse. Også jeg som haater å returnere og styre med ting jeg har kjøpt på nettet.. Men kjolen var hvertfall superfin!!

Jeg har valgt å kjøpe et helt vanlig smalt svart skjørt og en svart litt blank skinny-jeans til alle pene og halvpene tilstelninger. Tenker at skinny-jeansene kan brukes med tunikaer/kjoler og bluser som kan pyntes opp...

Orker ikke bruke masse penger på flere kjoler nå, som jeg ikke skal bruke igjen :fnise:

Ett-mars-hopp skrev:
Jeg har valgt å kjøpe et helt vanlig smalt svart skjørt og en svart litt blank skinny-jeans til alle pene og halvpene tilstelninger. Tenker at skinny-jeansene kan brukes med tunikaer/kjoler og bluser som kan pyntes opp...

Orker ikke bruke masse penger på flere kjoler nå, som jeg ikke skal bruke igjen :fnise:

Den kjolen jeg har kjøpt kan jeg bruke etter ungen har kommet også :D Ville ikke bruke penger på noe jeg bare bruker et par ganger og min kostet bare 219 kr :D

esilenot skrev:

Ett-mars-hopp skrev:

Den kjolen jeg har kjøpt kan jeg bruke etter ungen har kommet også :D Ville ikke bruke penger på noe jeg bare bruker et par ganger og min kostet bare 219 kr :D

Det kan min også. Den blir vel egentlig finere uten mage, enn med!;) Men denne julen blir den brukt med mage, og det gleder jeg meg til!:)

Back
Topp