Trekløveret <3
Forumet er livet
Kan bli spennende..!! Flere som føler litt på utfordringen ift julebord..!? ;-P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja det er en utfordring! Vi skaø ha 6.des, og min plan er å si jeg går på antibiotika så jeg ikke kan drikkeKan bli spennende..!! Flere som føler litt på utfordringen ift julebord..!? ;-P
Hehe, ja det er en utfordring! Vi skaø ha 6.des, og min plan er å si jeg går på antibiotika så jeg ikke kan drikkeinni hodet er det pga uvi, men de skulle bare visst
![]()
Her er det egentlig julebord neste fredag og fredagen etter.... Men begge deler ser mørkt ut for meg![]()
Designeted driver?jeg er ikke gravid (som jeg vet om då) men jeg har et veldig bra tips til hvordan "unngå" å bli avslørt triks spesielt om dere har lappen då... så kan dere si at dere er designeted driver ;-)
Si at du går på flagyl antibiotika? Den er riktignok for bacteriell vaginose, men ikke alle som vet det kanskje. Ikke så kult å spre til alle at man har skjedekatarr heller, hehe..Den gir i allefall antabus effekt om den inntas sammen med alkohol og man blir sinnsykt dårlig.jeg skal også bli med kjæresten på julebord fra 6-7 desember.. det er ordnet slik at vi tar båten over til sverige, skal ha julekoltbord og stor fest på et hotell i sverige å dra hjem dagen etter! jeg lurer fælt på hvordan jeg skal klare å finne på en bra nok unnskyldning til ikke å drikke, typen har lyst til å bare si det, men jeg er bare 4+5 uker nå så synes det er aaalt for tidlig å si det til så mange enda..forslag noen?
![]()
annsvarlig sjåfør. ;-)Designeted driver?
Gullskatt juli12![]()
Hihi, åjaannsvarlig sjåfør. ;-)