Julebord ikveld..

Høres ut som kan bli spennende ja.
Her har vi ikke julebord på jobben. Føler også det hadde blitt litt rart med bare sjefen og meg...hehe

Kan bli spennende..!! Flere som føler litt på utfordringen ift julebord..!? ;-P
Hehe, ja det er en utfordring! Vi skaø ha 6.des, og min plan er å si jeg går på antibiotika så jeg ikke kan drikke :p inni hodet er det pga uvi, men de skulle bare visst :p

Hehe, ja det er en utfordring! Vi skaø ha 6.des, og min plan er å si jeg går på antibiotika så jeg ikke kan drikke :p inni hodet er det pga uvi, men de skulle bare visst :p

Klassisk;-)
Jeg drakk altfor mye sist det var fest med jobben (september), så kommer til å bruke den litt;-P Også har jeg ikke tid til å være fyllesyk hele helgen;-P

Uff ja, jeg jobber jo med bare kvinner og de har en egen radar for gravide. Julebord neste helg...Har foreløpig tenkt å ta en spansk og si at lillegutt og jeg skal besøke min bror dagen etter (han bor 2.5 time unna) og at vi må kjøre tidlig på mårran. Gjenstår å se om det blir gjennomskuet!

Gullskatt juli12:)

Her er det egentlig julebord neste fredag og fredagen etter.... Men begge deler ser mørkt ut for meg :(

jeg skal på 3 julebord i desember... Planen er faktisk og være sjafør... =) håper at folk heller blir glad for det enn og misstenke noe =)

Jeg skal på julebord neste fredag og jeg gruer meg skikkelig! Er redd folk kommer til å gjennomskue meg med en gang!!

Skal på julebord den 12 des. Har ingen plan endo. Ikkje med jobben. Men med mannen min. Så må ha ein plan då nesten alle felles venner av oss skal også.

Her er det egentlig julebord neste fredag og fredagen etter.... Men begge deler ser mørkt ut for meg :(

Hvordan går det med deg. Tenker på deg

Gikk igrunnen veldig greit her! Ingen spm om graviditet, men hadde vært noen som hadde spurt min nærmeste kollega hvorfor jeg ikke drakk/var ikke vanlig meg liksom..! ;-P
Neste julebord er et vennejulebord, men da er jeg 12+2..;-)

Jeg skal i bursdag sist denne mnd, skal kjøpe meg alkoholfri vin :p så skal jeg si jeg er i dårlig form i tillegg ! De vet alle at jeg er pga bt :p

jeg er ikke gravid (som jeg vet om då) men jeg har et veldig bra tips til hvordan "unngå" å bli avslørt triks spesielt om dere har lappen då... så kan dere si at dere er designeted driver ;-)

jeg skal også bli med kjæresten på julebord fra 6-7 desember.. det er ordnet slik at vi tar båten over til sverige, skal ha julekoltbord og stor fest på et hotell i sverige å dra hjem dagen etter! jeg lurer fælt på hvordan jeg skal klare å finne på en bra nok unnskyldning til ikke å drikke, typen har lyst til å bare si det, men jeg er bare 4+5 uker nå så synes det er aaalt for tidlig å si det til så mange enda.. :) forslag noen? :p

jeg skal også bli med kjæresten på julebord fra 6-7 desember.. det er ordnet slik at vi tar båten over til sverige, skal ha julekoltbord og stor fest på et hotell i sverige å dra hjem dagen etter! jeg lurer fælt på hvordan jeg skal klare å finne på en bra nok unnskyldning til ikke å drikke, typen har lyst til å bare si det, men jeg er bare 4+5 uker nå så synes det er aaalt for tidlig å si det til så mange enda.. :) forslag noen? :p
Si at du går på flagyl antibiotika? Den er riktignok for bacteriell vaginose, men ikke alle som vet det kanskje. Ikke så kult å spre til alle at man har skjedekatarr heller, hehe..Den gir i allefall antabus effekt om den inntas sammen med alkohol og man blir sinnsykt dårlig.

annsvarlig sjåfør. ;-)
Hihi, åja:) Det toget har allerede gått for min del da jeg ble tilbudt skyss forrige uke. Og så er det flere på jobben som ikke drikker så jeg pleier jo aldri å kjøre:P Skal ikke være lett!

Back
Topp