Julebord i Trondheim, endret

ja e like greit, ikke vet æ kæm som ska ha me gubben, æ drar ikke på julebord uten han. Å så julebord uten julemat friste ikke. Hadd ett forslag men fikk ikke gehør får det, siden det ikke låg midt i byen.. Pluss at det e fredag, no har æ vært på fæst på fredag å æ vet det bare bli stress. E ferdig å lever onga 2 tima før det begynne liksom. Så da vart det sånn.
 
Æ kjem[:)]

Syns det e litt synd at folk ska bli "sur" og ikke kom fordi det e feil dag eller plass.. men det e no mæ [:)]
 
ORIGINAL: SanderEliasSinMamma

æ e me!!! :D


Har du plass til meg hjemme hos deg eller? hehe [8D]
 
ORIGINAL: snuppah88

Æ kjem[:)]

Syns det e litt synd at folk ska bli "sur" og ikke kom fordi det e feil dag eller plass.. men det e no mæ [:)]
vart æ sur får d? lest du innlegget mitt?? Hovedgrunnen e at æ  vil ha me gubben, å han vil ikke bli me om d kun bli han eventuellt 1 t, skjønne han godt æ,, å at om han bli me så e d i tillegg på en fredag, å vi som har 2 barn å skaffe barnevakt t, pluss at dem må kjøres langt unna byen da verken æ eller gubben har foreldre i nærheten gjør at d bli bare stress, nokka som ikke e så kult når man ska på julebord å slapp av å kos sæ.. å nei, æ vart ikke SUR får at d e på 'feil' plass, samma får mæ kor d e hen,  prøvd bare å fikse julemat t oss æ..
 
Bare en måned igjen no jenter! [:D]
 
hoho..... det blir bra =)

men æ har enda ikke bestilt bord kjæm æ på nu. kanskje du kunna gjort det carpus... siden æ snart reise te SYDEN!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D] og blir borte ei uke
eller skal vi bare vente te æ kjæm hjem igjen??
 
Gleder meg!! [:D]

Er d bestilt bord?
Hvis ikke kan sikkert jeg gjøre d. Har aldri vært der, men et bord for 9 litt for oss selv?
 
ORIGINAL: Nirie83

Gleder meg!! [:D]

Er d bestilt bord?
Hvis ikke kan sikkert jeg gjøre d. Har aldri vært der, men et bord for 9 litt for oss selv?

 
Har ikke bestilt bord nei, glemt det helt bort. Kanskje du kan gjør det ja, du har sikkert litt bedre hukommelse enn mæ.. [8D]
 
ja, d kan hend [8D]
hehe [:D] neida [8D]
men skal prøv å husk å gjør d i morra [:)]


ORIGINAL: carpus

ORIGINAL: Nirie83

Gleder meg!! [:D]

Er d bestilt bord?
Hvis ikke kan sikkert jeg gjøre d. Har aldri vært der, men et bord for 9 litt for oss selv?


Har ikke bestilt bord nei, glemt det helt bort. Kanskje du kan gjør det ja, du har sikkert litt bedre hukommelse enn mæ.. [8D]
 
bord for 9 reservert [;)][:D]
 
ORIGINAL: Nirie83

bord for 9 reservert [;)][:D]

 
Så bra! [:)] 
 
Det bli en liten forandring i planen jenter, om det går bra for dåkker??
 
Vi endre bordbestillinga te klokka 18.00, også har mamma sagt sæ villig te å lån bort leiligheta si på Tempe mens hu e på seinvakt så vi kan dra dit etter vi har spist middag og innta litt godt å drikke før vi drar ut på livet! [;)]
 
Nirie83; Ringe du og endre tidspunktet på bestillinga??
 
Og e det her en plan som funke for alle sammen???
 
 
En super plan! [;)][:D]
Skal ringe å endre tidspunktet, bare se hva andre sier først [:)]

ORIGINAL: carpus

Det bli en liten forandring i planen jenter, om det går bra for dåkker??

Vi endre bordbestillinga te klokka 18.00, også har mamma sagt sæ villig te å lån bort leiligheta si på Tempe mens hu e på seinvakt så vi kan dra dit etter vi har spist middag og innta litt godt å drikke før vi drar ut på livet! [;)]

Nirie83; Ringe du og endre tidspunktet på bestillinga??

Og e det her en plan som funke for alle sammen???

 
nån som veit kordan æ får bort derre irriteranese avstemninga???
 
Hmm, nei det ane æ ikke..
 
trur dokk må sett mæ på kanskje æ[&:] har bare 100 kr på kortet.. så kjem an på om lønna fra nav kjem før eller etter helga.... [&:]
 
Ingen fler som har nå synspunkt??
 
Syns det høres ut som en suuuper plan æ!
Men kordan ska vi gjør det me alkoholenhetan vi ska innta hjem te Carpus sin mamma?
Æ tænke æ kan sikkert ha me mæ ei rødvinsflaske på Graffi nedi ei stor veske... Eller?
 
Back
Topp