Julebord i Oslo

Ja, det hadde vært koselig[:)]

ORIGINAL: tullemor79

Får se om vi kanskje kan få til dette i en kombinasjon med besøk hos familien til mannen... både fetter og kusine av han i Oslo med termin i desember/januar. Da kan jeg kose meg på julebord med dere noen timer mens gubben har gutta[:D]

kan jeg få være med også? :) 

Kult! Du er med[:)]

ORIGINAL: Silves

kan jeg få være med også? :) 

Eg må ganske enkelt sjå det an kossen det går med det forsøket eg no er i gang med og kordan eg skal jobbe i des. Ingen rullerande vaktliste her i gården nei...

Jeg var med i fjor, og det var kjempekoslig! Det var da jeg skjønte for alvor at jeg ikke var alene, og at det faktisk går an å se det positive i alt dette. For de jentene jeg møtte der hadde den positive innstillingen som jeg manglet, og den var smittsom[:)]

Har kjempelyst til å være med i år også, men siden termin er 25. november, så er det ikke sikkert at jeg får med meg når 5. desember er en gang........

Men kos dere masse dere som kan dra, jeg tror slike møter er kjempeviktige for den prosessen mange av dere er i[:)]

Ja, vi kan si klokken 12:00. Tror de har åpent da[:)]
BLI MED!

Dytter litt på denne.. Bli med da[:)][:)]

dere er jo sååååå langt unna oss[8D]

ORIGINAL: siwro

dere er jo sååååå langt unna oss[8D]

Nå har du tatt mange flyturer oppe i nord. Kan jo prøve deg på en flytur til hovedstaden også da syns jeg [8D]

hehe....jau...men har jo ikke rå til det akkurat nå uansett, kan ta båten til bodø så kommer dere å henter meg med bil

såklart såklart [8D] Begynner å kjøre fredags ettermiddag [:D]

Eg kunne godt ha tenkt meg å vera med også i år og samtidig besøke mi venninde i Sandefjord, men eg skal dessverre jobbe den søndagen. Skal gje ein lyd om eg får bytte vekk den vakta og likevel kjem. [;)] Have fun jenter!!!

Skal på julebord med jobben dagen før, så må nok stå over denne gang.
Men dere får kooose dere masse. [:)][:)][:)]

blir kanskje med om mannen har fri [:D]

Ting har dukket opp her hjemme i siste liten så kan dessverre ikke bli med i morgen [:(][:(][:(]

Kan vi pliz få til et treff på nyåret?? Vil så gjerne treffe dere alle [:D]

Back
Topp