Julebord i Oslo

Hoppla

Glad i forumet
Hei jenter!!

Er det noen som er med på julebord?? Tenkte deg var greit å starte planleggingen, det går fort mot jul[:)]

----------------------------------------------------------------

5. desember

ElinR
Fano
Hoppla
11giggs
Silves

jeg er med. Vi hadde i fjor på Egon og det var egentlig super koselig [:D]

vi spiste ikke *"vanlig" julemat, vi bestilte det vil ville ha for alle er vi kresne, hihi [:D] Vi finner bare et sted hvor de har en fin meny som passer alle både med og uten julemat så blir med da snuppa [:D]

weeeee, sette opp en søndag før jul da [:D][:D][:D]

Så bra!! Egon er fint og der har de meny for alle[:)]

Hva med søndag 28. november eller 5. desember?
Si hva som passer så skriver jeg det øverst i første innlegg.

[:D]

ORIGINAL: Hoppla

Så bra!! Egon er fint og der har de meny for alle[:)]

Hva med søndag 28. november eller 5. desember?
Si hva som passer så skriver jeg det øverst i første innlegg.

[:D]

Spiller ingen rolle for meg. Sett opp de 2 datoene og se hvilken dato flest kan [:D] Skal vi si egon på byporten da? [:D]

Å, det blir moro. Si når dere kan, så oppdaterer jeg. Setter ikke opp ny post for å legge inn spørsmålene. Tar den bare her[:)][:)]

Kom med forslag[:)] Er fleksibel

Helgene fram til jul begynner å bli fylt opp alt, men skal titte på det og gi beskjed så snart som mulig. [:)][:)][:)]
Hadde vært veldig hyggelig å blitt med.

dumt eg ikke bor i oslo[:(]

Dytt[:)]

Kanskje eg skal slå meg med i år og?? Ser ka dato som blir avgjort eg og så ser eg når det nærmar seg meir om eg kan. Får vaktliste frå mnd til mnd og så er eg jo i gang med forsøk no så får sjå litt kossen det går... Men hadde vore kjekt å vera med i alle fall! Eg har ei venninde i Sandefjord eg kan bu hjå[:)] 

Får se om vi kanskje kan få til dette i en kombinasjon med besøk hos familien til mannen... både fetter og kusine av han i Oslo med termin i desember/januar. Da kan jeg kose meg på julebord med dere noen timer mens gubben har gutta[:D]

Jeg slenger meg på siden dette virker kjempekoselig. Tror begge datoene passer. Må sjekke opp med mannen siden han må bli hjemme med junior [;)]

weeeeeeeeeeeeeeeeeee [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Heffalompen.

ORIGINAL: VilSåGjerne

dumt eg ikke bor i oslo[:(]

Ja synd det[:(] skulle så gjerne ha møtt deg[:)]
om du plutselig av en eller annen grunn skal nedover så må du si i fra da[:)]

det skal eg gjøre [:D] Skulle så gjerne ha truffet dere alle sammen[:D]

Men lever ennå på at eg har vært på shopping med BabyT og eg har møtt vår kjære Ivara[:D]og en til som eg absolutt ikke husker nicket på[&:]

Da satte jeg 5 .desemeber for å ha en dato. Kan de som kan den datoen si i fra, så legger jeg dere til.

Det blir rundt "lunsj" tider, eller? Slik det har vært tidligere.

Ja, Bobbo! Bli med!

ORIGINAL: *Bobbo*

Helgene fram til jul begynner å bli fylt opp alt, men skal titte på det og gi beskjed så snart som mulig. [:)][:)][:)]
Hadde vært veldig hyggelig å blitt med.

5. desember. Er du med?[:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Kanskje eg skal slå meg med i år og?? Ser ka dato som blir avgjort eg og så ser eg når det nærmar seg meir om eg kan. Får vaktliste frå mnd til mnd og så er eg jo i gang med forsøk no så får sjå litt kossen det går... Men hadde vore kjekt å vera med i alle fall! Eg har ei venninde i Sandefjord eg kan bu hjå[:)] 

Back
Topp