Julebord i kveld, antrekk!

Angelise

Elsker forumet
Julebord med jobben i kveld, og gar veldig lite å velge mellom. Så blir svart kjole, svart bolero, svart strømpebukse og svarte med fine ankelstøvletter.
Ikke har jeg noen store smykker å velge mellom, og får ikke kjøpt meg nytt pga reise rett før det begynner!

Men funker det antrekket, eller blir det veldig kjedelig?

En fresh neglelakk og kanskje noe "nytt" med håret? YouTube har mange lette filmer hvor du kan lære deg hårting :)
Synes ikke det hørtes kjedelig ut, men jeg er veldig glad i farger ;)

En fresh neglelakk og kanskje noe "nytt" med håret? YouTube har mange lette filmer hvor du kan lære deg hårting :)
Synes ikke det hørtes kjedelig ut, men jeg er veldig glad i farger ;)
Håret mitt er så glatt at ingenting holder, og da har jeg prøvd det meste :p
Spørs om jeg rekker legge neglelakk på også ds jeg allerede kommer for sent til julebordet.
Og leppestift eier jeg ikke, og ikke finner jeg lipglossen min heller :O
Kan se ut spm det blir julebord halvhjertet.. og så trøtt jeg er allerede er jeg spent på hvor lenge jeg holder i kveld/natt!

Håret mitt er så glatt at ingenting holder, og da har jeg prøvd det meste :p
Spørs om jeg rekker legge neglelakk på også ds jeg allerede kommer for sent til julebordet.
Og leppestift eier jeg ikke, og ikke finner jeg lipglossen min heller :O
Kan se ut spm det blir julebord halvhjertet.. og så trøtt jeg er allerede er jeg spent på hvor lenge jeg holder i kveld/natt!
Så lenge du er i godt humør, blir nok kvelden kjempefin!
Kos deg masse :)

Får det travet. På fly nå fra sandefjord, kjøre forbi der det skal være for å kjøre gutten min hjem og fikse meg selv, huske kaken i farten og forhåpentligvis huske kaken jeg må ha med!
Kos dere i kveld jenter :)

Back
Topp