Julebord i Bergen?

silke

Gift med forumet
[:)] Hei på dere, jeg synest det er leit at det er bare de i oslo som får eller kan gå på julebord [:(] Ble ikke bare litt misunnelig!

Skal vi i bergen og omegn prøve og????

gi en lyd da*[;)]

Jeg og vil.....

Ja, hvorfor ikke[:D]

Jippi [:D] jeg gleder meg alt...

Jepp skal fikse....[:D][:D]
Må bare vite hvor mange vi blir.

Når og hvor?

blir det før jul kan jeg nok trolig være med, ja :D

Var nede på steekers og forhørte meg litt, der har de mye god julemat [:D]

Det koster 295 pr prson, da er det en juletalerken med påfyll. Masse mat med andre ord [;)]

De har melk og.... Jeg er vist blitt avhengig [&:] Det var god plass i ukedagene. Hva med onsdag 14 desember?

14 des...passer, tror ikke jeg skal noe den dagen[:D]

Jeg er med, men synes det var mye penger, da, særlig siden jeg ikke er noe fan av sånne julemiddager.. kan jeg være med og så bare spise noe enkelt, liksom? eller blir det teit ..
Melk er bra.. det må jeg nok ha jeg også ;)

ORIGINAL: silke

Var nede på steekers og forhørte meg litt, der har de mye god julemat [:D]

Det koster 295 pr prson, da er det en juletalerken med påfyll. Masse mat med andre ord [;)]

De har melk og.... Jeg er vist blitt avhengig [&:] Det var god plass i ukedagene. Hva med onsdag 14 desember?

Dag og sted går nok greit..
Når klokka?

Skulle gjerne vært med, men det blir litt langt for meg å dra. Nydelig by, Bergen. Har bodd to perioder i byen og fant meg veldig godt til rette. Det er sant som de sier, det er godt å være nordlenning i Bergen.[:D][:D][:D] Kos dere masse jenter.

Hei på dere.

Gleder meg til å møtes. Har vert litt ute om dagen, frykteli hormon kjør. Bedre nå [:D]
Det går helt sikkert å bestille de man ønsker av mat, Tror det meste skal være godt. Desserene deres er serdeles gode [;)]

Kan vi ta middagen i 19 tida? Blir det senere er jeg redd halsen min tar fyr når jeg legger meg[&:] sliter litt med halsbrann.

Så da er forslaget 14 desember kl 19[;)]
vi blir rundt 5 +/-

dytter på denne..

e det bare for gravide eller kan prøvere være med oxo!
må innrømme at det er litt skummelt å møte dere hehe, men har veldig lyst aldså![:D]

Håper du også vil være med trampe80!

Selv er det usikkert om jeg får det til, men går det så kommer jeg gjerne[;)]

Håper det passer for oss alle og det er bare hyggeli om flere blir med. Jeg har bestilt bord til onsdag 14 desember kl 19 på Steakers. Det ligger i andre etg. på bryggen med ingant til Dampen.

vi blir rundt 5 +/- håper at det er flere som vil henge seg på.

[:D] Gleder meg kjempe

Ps. har bestilt melk og nyko....[;)]

Hei på dere. Puffer julebordet i bergen opp og fremm igjenn jeg. Nå er det jo under en uke til. [:D]

Gleder meg [:D][:D]

Hei dere! Jeg har også lyst å være med. Selv om jeg har vært på et julebord 2. des og skal på julebord 17. des. Hadde bare vært så gøy å treffe andre gravide. Ikke sikkert jeg bestiller sånn veldig julemiddag da.. Men det er sikkert noe annet godt der.
Cecci 85 fikk jenta si 2. des da. (Hun er bare helskjønn og nydeli!)

Sier som deg Rosali.. blir gjerne med, men er ikke så sikkert jeg bestiller sånn veldig middag..
Finner sikkert noe annet godt[;)]
blir kjekt å treffe andre gravide..

Kommer Cecci85 og Natalie-jenta hennes?[8|]

Det går nok helt sikkert greit å bestille det man ønsker. Jeg har bare bestillt bord. Det var mest fult da, så dette blir gøy. Har mittatt en avbest og det var trist [:(]

Kan jo hende vi klarer å ovnerale henne til å bli med likevell[;)][;)]

Har ikke hørt noe verken fra eller til mht Cecci85. Håper jo hun vil være med oss likevell, Kanskje vi kunne fåt hilse på nurket hennes [:)][:)]

Hei! Snakket ned Cecci85.. Hun sa hun kanskje ble med, men måtte se det litt an.. Tror hun har lyst. Bare kanskje..

Back
Topp