T Trillemor82 Forumet er livet 16 Des 2009 #2 koselig å se bilder altså. og disse var jo ikke så grusomme som visse andre har lagt ut[8D] så du må gjerne fortsette å ta bilder på treff[8D][:D]
koselig å se bilder altså. og disse var jo ikke så grusomme som visse andre har lagt ut[8D] så du må gjerne fortsette å ta bilder på treff[8D][:D]
N namba Forumet er livet 16 Des 2009 #3 Så artig å se flere bilder av dere. Skulle ønske jeg var der jeg altså.[:)]
Råsa Muffin! Gift med forumet 16 Des 2009 #5 jeg kan trygt si at ett bilde ikke skulle vært med i det innlegget [:-]
A Anjalef Gift med forumet 16 Des 2009 #9 ORIGINAL: Råsa Muffin! jeg kan trygt si at ett bilde ikke skulle vært med i det innlegget [:-] Åh? Hvilket bilde?
ORIGINAL: Råsa Muffin! jeg kan trygt si at ett bilde ikke skulle vært med i det innlegget [:-] Åh? Hvilket bilde?
A Anjalef Gift med forumet 16 Des 2009 #10 ORIGINAL: Råsa Muffin! kan du ta vekk det bildet av meg? Ja det kan jeg vettu.
A Anjalef Gift med forumet 16 Des 2009 #11 ORIGINAL: Trillemor82 koselig å se bilder altså. og disse var jo ikke så grusomme som visse andre har lagt ut[8D] så du må gjerne fortsette å ta bilder på treff[8D][:D] Første treffet jeg er på, takk. Jeg tar ikke hva som helst av bilder for å si det sånn.
ORIGINAL: Trillemor82 koselig å se bilder altså. og disse var jo ikke så grusomme som visse andre har lagt ut[8D] så du må gjerne fortsette å ta bilder på treff[8D][:D] Første treffet jeg er på, takk. Jeg tar ikke hva som helst av bilder for å si det sånn.